Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@21:11:18 GMT

کشف یک پرونده زمین خواری میلیاردی دیگر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۵۳۴

سرهنگ سامان غنی زاده روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه شخصی با تفکیک اراضی دولتی، اقدام به فروش آن در قالب زمین مسکونی در شهرستان ارومیه می‌کند، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرم‌های اقتصادی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی متهم شناسایی و پس از انجام تعقیب و مراقبت طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه زمین‌های فروخته شده توسط این فرد متعلق به اداره راه و شهرسازی بود، ادامه داد: متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی آذربایجان غربی گفت: این متهم زمین‌هایی به ارزش چهارمیلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال را به فروش رسانده بود.
مبارزه با جرایم اقتصادی نظیر زمین خواری، کوه خواری، فروش مال غیر و نظایر آن از وظایف پلیس آگاهی است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زمین خواری بازداشت پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی سرقت میلیاردی از انبار کالاهای ملوانی و منازل شهروندان گناوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌هایی از این سرقت‌ها به دست آمد که با پیگیری دقیق و حساب شده هویت یکی از سارقان حرفه‌ای دخیل در این سرقت شناسایی شد.

سردار صالحی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های کاملاً فنی به همکاری یک نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد، گفت: با تلاش مأموران متهمان دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه معترف و از محل اختفا و دپوی اموال مسروقه پرده برداشتند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی از محل دپوی اموال مسروقه بازدید که حدود ۸۰ درصد اموال به سرقت رفته کشف و به مالکان مسترد و متهمان روانه زندان شدند.

کد خبر 6080339

دیگر خبرها

  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی با ترفند فروش طلا در سایت واسطه‌گر
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • سارقان ۵۰ میلیاردی طلاجات دستگیر شدند
  • انجام ۲ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۶نفر دستگیر شدند
  • شناسایی متهم به کلاهبرداری میلیاردی در بردسکن
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • راز جسد مجهول الهویه فاش شد