Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@18:52:58 GMT

سرقت 130 راس گوسفند در تایباد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۵۵۹

به گزارش ایلنا  از تربت جام، فرمانده انتظامی تایباد درباره جزئیات این سرقت گفت: 130 راس گوسفند توسط 2 سارق حرفه‌ای در یکی از اراضی کشاورزی دشت کرات این شهرستان سرقت شد.

سرهنگ علی‌اکبر قربانی اظهار کرد: در پی اعلام یک‌فقره سرقت، پلیس آگاهی این فرماندهی بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری شگردهای پلیسی، در کمتر از سه ساعت 65 راس از این تعداد دام سرقت شده را در حوالی محل ذکر شده پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سارقان سر و صورت خود پوشانده و پس از بستن دست و پای چوپان اقدام به سرقت دام‌ها کرده‌اند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: نیروهای پلیس آگاهی تایباد در بازجویی‌های به‌عمل آمده از چوپان به سرنخ‌هایی دست پیدا کرده و همچنان پرونده براب ردیابی باقی‌مانده گوسفندها در دست اقدام است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تربت جام سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون از توابع اصفهان، اطلاعاتی در باره فوت یک چوپان و ۱۲۰ راس گوسفند در درون کانتینر یک دستگاه تریلی متوقف شده در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که بر اساس آن، یک چوپان و بیش از یکصد گوسفند همراه او، در بخش بارِ یک دستگاه تریلی جان باخته‌اند؛ طبق اطلاعات مندرج در فیلم، خودروی مزبور در محدوده شهرستان تیران و کرون متوقف شده بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره این حادثه اظهار کرد: حدود ۱۴۰ راس گوسفند با یک دستگاه تریلی کانتینردار از سمت بروجرد استان لرستان به سمت خمینی شهر اصفهان در حال انتقال بودند که این اتفاق افتاده است.

ذبیح‌الله ابراهیمی با بیان اینکه چوپان نیز همراه گوسفندان در داخل کانتینر تریلی مستقر بوده است، افزود: هنگامی که این خودرو در دوشنبه ششم فروردین جاری در محدوده روستای «کُرد سُفلی» در ورودی بخش کَروَن این شهرستان بوده است، گشت مبارزه با قاچاق به آن مشکوک می‌شود و از راننده می‌خواهد تا درِ کانتینر را باز کند.

وی ادامه داد: ماموران گشت مبارزه با قاچاق هنگام باز شدن درِ کانتینر مشاهده کردند که بیشترِ گوسفندان موجود تلف شده‌اند و چوپان همراه آنها نیز جان باخته است.

ابراهیمی با اشاره به تلف شدن ۱۲۰ راس گوسفند در کانتینر تصریح کرد: بررسی‌های اولیه نشان داد که این حادثه بدلیل کمبود اکسیژن و گازگرفتگی رُخ داده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات بیشتر در باره این حادثه در حال انجام و پرونده آن به مراجع قضایی ارسال شده است، گفت: چوپان، مردی حدود ۳۰ ساله و اهل استان لرستان بود.

دبیر ستاد مدیریت بحران تیران و کرون با اشاره به دفن بهداشتی دام‌های تلف شده، بر ضرورت رعایت موارد ایمنی در انتقال احشام بوسیله خودروهای سنگین تاکید کرد.

شهرستان تیران و کرون در ۴۵ کیلومتری مرکز استان و در مسیر شهرستان‌های غرب اصفهان و استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان و خوزستان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فیلم| جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه خفگی چوپان و گوسفندان
  • جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی در اصفهان
  • (ویدیو) جزئیات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی
  • مرگ تلخ یک چوپان به همراه ۱۰۰ راس گوسفند در تریلی + ویدئو
  • جزییات فوت چوپان و ۱۲۰ گوسفند در کانتینر یک تریلی +فیلم
  • خفگی چوپان به همراه ۱۰۰ رأس گوسفند در تریلی
  • چوپان و ۱۰۰ گوسفند در اصفهان خفه شدند + فیلم | هیچ روزنه‌ای برای نفس کشیدن وجود نداشت!
  • خفگی چوپان همراه با ۱۰۰ رأس گوسفندش در تریلی
  • بی‌احتیاطی جان چوپانی را در تیران و کرون گرفت