Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی ان دی تی وی روز دوشنبه گزارش داد پس از آنکه آمریکا تحریم‌ها علیه شرکت پی دی وی اس‌ ای به عنوان بزرگ‌ترین شرکت نفتی ونزوئلا را اعمال کرد، هند در فوریه امسال به بزرگ‌ترین خریدار نفت خام ونزوئلا تبدیل شده است.

شبکه تلویزیونی ان دی تی وی گزارش داد از اوایل فوریه امسال تاکنون، هند روزانه ۶۲۰ هزار بشکه نفت خام از ونزوئلا وارد کرده است که در مقایسه با ماه گذشته بیش از ۶۶ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بحبوحه تحریم‌ها که صادرات نفت ونزوئلا به آمریکا کاهش یافته است، صادرات نفت خام این کشور با کاهش ۹ ممیز دو دهم درصد به یک میلیون و یکصد هزار بشکه در روز رسیده است. آمریکا حدود هفت میلیارد دلار از دارایی‌های شرکت نفت دولتی ونزوئلا را مسدود کرده است و کنترل آن را بر عهده خوان گوایدو، رهبر مخالفان این کشور قرار داده است.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا نیز که از حمایت کشور‌های چین، مکزیک و روسیه برخوردار است گوایدو را عامل اجرای دستورات آمریکا معرفی کرده است. مادورو، واشنگتن و مخالفان ونزوئلا را به توطئه در سرکوب دولت این کشور و مسدود کردن دارایی‌های نفتی کشورش متهم کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد

رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، رئیس جمهور ونزوئلا حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا روز سه شنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قوانین بین اللملی را نقض و هرج و مرج به پا می کند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ در این صورت آمریکا به آن کشور حمله می کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا نسبت به هر گونه تشدید تنش از جانب نتانیاهو علیه ایران هشدار داد و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ به حمله ایران باشد، جنگ جهانی سوم به راه می افتد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • دیپلمات سابق ایران: اینکه 10 کشور برای دفع حمله ایران مجبور به همکاری بودند مهم است
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه