Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان: حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار با جمعی از مردم استان آذربایجان شرقی، ضمن تشکر از حرکت بزرگ و آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، نظام جمهوری اسلامی را در بهترین موقعیت و جبهه استکبار و در رأس آن آمریکا را در ضعیف‌ترین شرایط دانستند و گفتند: «مردم به ویژه جوانان و همچنین مسئولان باید با وقت‌شناسی و اقدام بهنگام، از ظرفیت‌های فراوان به منظور حل مشکلات کشور استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

پنج روز پس از انتشار «بیانیه‌ی گام دوم» از سوی رهبر انقلاب اسلامی و پس از نقل‌قول آیت الله شب زنده‌دار از جلسه‌ی خصوصی با رهبرانقلاب مبنی بر توصیه‌ی ایشان برای مطالعه و کار بر روی این متن، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با هزاران نفر از مردم آذربایجان ۳ بار از متن بیانیه یاد کرده و به محتوای مطرح شده در آن ارجاع دادند:

۱) «جوان، امروز باید حرکت کند، از فرصت استفاده کند. موقعیت، امروز متناسب است. یک جمعیت زیاد، یک کشور بزرگ، این همه ظرفیت که من در بیانیه به اندکی از آن‌ها اشاره کردم، ظرفیت‌های کشور خیلی بیش از آن چیزی است که در کاغذ‌های ماها، در نوشته‌های ما، در گفته‌های ما آمده..»

۲) «من در پایان این بیانیه از مردم ایران برای راهپیمایی بیست و دو بهمن تشکر کردم. لکن آن تشکر بینی و بین‌اللّه خیلی کمتر و کوچکتر از آن چیزی بود که حق ملت ایران است. ملت ایران در بیست و دوی بهمن امسال کار بزرگی انجام دادند.»

۳) «در حوادث اول انقلاب، تبریزی‌ها شق‌القمر کردند و توطئه‌ی دشمن به دست خود مردم خنثی شد. بعد در دفاع مقدس و حوادث سال ۸۸ هم مردم تبریز پیش‌گام بودند. همه‌ی کشور در ۹ دی بیرون آمدند، اما تبریزی‌ها در ۸ دی راه‌پیمایی کردند. عزیزان من! در این گام دوم هم پیشگام باشید و ان‌شاءاللّه خواهید بود.»

منبع: فردا

کلیدواژه: رهبر انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، این نهاد را محترم و دلیر دانست و اظهار کرد: ارتش جان مایه تمام رشادت‌هایی است که می‌توانیم در یک نیروی جان بر کف، ایثارگر و از خود گذشته ببینیم.

فخاری گفت: از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کرده اند، تاکنون شاهد پایمردی‌های این نهاد ارزشمند هستیم و امروز رژه افتخار این عزیزان مایه مباهات، عزت، غرور ملی و سرفرازی همه ایرانیان و تجهیزات نظامی آنان لرزه‌ای بر جان دشمنان شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور و دفاع از مرزها را مدیون خدمت جانانه و بی منت ارتش عزیز هستیم عنوان کرد: بدخواهان و بد اندیشان این نظام و انقلاب بدانند، ارتش مقتدر ایران اسلامی در حالی که در قله‌های بلند اقتدار ایستاده خار چشم دشمنان این ملت و مرز و بوم است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان غیور و خانواده‌های صبورشان و مردم استان تهران بیان کرد: از خداوند متعال برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت روزافزون، اقتدار پایدار و سربلندی همیشگی و خدمت به کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را مسئلت دارم.

کد خبر 6080950

دیگر خبرها

  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • پیام حضرتعالی مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • ارتش امروز با حفظ آمادگی و اقتدار در کنار مردم است
  • مراسم رژه روز ارتش در سراسر کشور/ رییسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت/ ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار آن ارتشی مجهز به ایمان است/ امروز دیگر سخن از گزینه نظامی علیه ملت ایران نیست
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است