Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@04:47:25 GMT

گاز زغال جان مرد ۶۰ ساله کوهدشتی را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۶۶۲

ساعت 24- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت از جزئیات مرگ خاموش مردی 60 ساله براثر گازگرفتگی در این شهرستان خبر داد.

علی‌یار رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: ساعت 8:30 صبح امروز طی تماس تلفنی که با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرستان برقرار شد، از گرفتار شدن شخصی در یک اتاق نگهبانی واقع در انتهای شهرک نادی مطلع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بلافاصله تیم دو نفره‌ای را به محل مورد نظر که به‌صورت تک اتاقی در طبقه دوم یک دامداری بود فرستادیم و پس از شکستن شیشه، درب اتاق را باز نموده و مشاهده کردیم که مرد حدوداً 60 ساله‌ای فوت کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کوهدشت با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل حادثه، اظهار داشت: احتمال می‌دهیم مرگ این شخص بر اثر استنشاق گاز زغال چوبی بوده که وی برای گرم کردن اتاق به‌ عنوان وسیله گرمایشی استفاده کرده است.

گفتنی است، هر ساله با فرا رسیدن فصول سرد و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز و با وجود هشدارهای پی در پی، تعدادی از هم‌وطنانمان بر اثر مسمومیت ناشی از گاز مونواکسید کربن یا همان «مرگ خاموش» جان خود را از دست می‌دهند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معروفی بیان کرد: در پی تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی در ساعت ۱۹ دقیقه حریق یک دستگاه خودرو نیسان در محور شمالی آزادراه قزوین زنجان جنب پمپ بنزین آفتاب درخشان صحرا اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۵ و ۴ به محل حادثه اعزام شدند.

 افسرکشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوين گفت: آتش نشانان ضمن ایمن سازی مکان حادثه نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

معروفی ادامه داد: در دومین ماموریت در ساعت ۲۰ واژگونی خودرو پرشیا در پل غیر همسطح امام رضا(ع ) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که در این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۱ باغ دبیر در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: همچنین در حادثه واژگونی خودروی دیگری در ساعت 22 در محور شرقی بلوار آیت الله ابوترابی نرسیده به چهارراه شورا، آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی با حضور در محل با ایمن سازی مکان حادثه و رهاسازی راننده به ماموریت خود پایان دادند.

 

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • صدای انفجار در اصفهان / نشانی از انفجار و تخریب نیست
  • غرق شدن پسر هفت ساله در روستای ازمیغان طبس
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران