Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@19:54:40 GMT

زمان رسیدن اورژانس ۱۶ دقیقه است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۷۳۰

زمان رسیدن اورژانس ۱۶ دقیقه است

به گزارش ایسکانیوز، دکتر پیمان صابریان در اولین مجمع خیرین سلامت و اورژانس کشور با اشاره به اینکه اورژانس تنها ارگانی در کشور است که از ابتدا تا انتهای فعالیت امدادرسانی خود را به صورت رایگان انجام می‌دهد، گفت: ما در سطح کشور و سطح شهر تهران کمبودهایی داریم، اما پرسنل اورژانس با وجود تمام این کمبودها تلاش می‌کنند تا استانداردهای لازم را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از تجهیزات مورد استفاده ما کدهای ۲۴۷ و ۷۲۴ است که در حال حاضر روزانه حدود ۱۰ بیمار این خدمات را دریافت می‌کنند و جانشان نجات داده می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از آتل های یکبار مصرف نیز گفت: آتل های یکبار مصرف نیز خدمت نسبتاً جدیدی است که برای اولین بار در اورژانس تهران در حال اجراست. پیش از این اگر فردی دچار حادثه می‌شد و در حین عملیات پیش بیمارستانی برایش آتل می‌بستند، زمان رسیدن به بیمارستان آتل را از وی جدا کرده و به اورژانس تحویل می‌دادند. اما در حال حاضر اورژانس بعد از استفاده آتل ها آنها را از بیماران پس نمی‌گیرد. همچنین استفاده از پتوهای یکبار مصرف برای اولین بار در اورژانس تهران از سال گذشته آغاز شده است.


انتهای پیام/

20 / 20 دکتر پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران زمان رسیدن اورژانس ولین مجمع خیرین سلامت و اورژانس کشور استفاده از آتل های یکبار مصرف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس اورژانس تهران زمان رسیدن اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای مصرف قهوه

به گزارش خبرآنلاین،‌ بسیاری از افراد حقیقتاً روز خود را با خوردن قهوه شروع نمی کنند و جالب است بدانید که قهوه بهترین راه برای افزایش انرژی بعد از بیداری نیست. اگر قهوه را بخشی از روتین صبحگاهی خود کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، به نتیجه زیادی نمی رسید پس بهتر است که کمی زمان مصرف آن را تغییر دهید.

مشرق نیوز نوشت: قهوه به شما کمک می‌ کند تا هوشیاری بیشتری داشته باشید و بدون اتلاف انرژی، تمرکز خود را بالا ببرید و این یک علامت خوب از خوردن قهوه است. اگر احساس اضطراب، گرسنگی، افسردگی، حالت تهوع یا احساسات عجیب و غریب و بی خوابی دارید، پس بهتر است که در مورد خوردن قهوه و کافئین تجدید نظر کنید.

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روز خود را با یک قهوه گرم شروع می کنید اما بهتر است بدانید که بهترین زمان برای نوشیدن قهوه؛ در میانه صبح و ظهر است. قهوه به دلیل این که قهوه در خودش کافئین دارد، تحریک کننده بسیار شدیدی است‌ و سطح کورتیزول را بالا می‌ برد. کورتیزول هورمون اصلی استرس در بدن است که باعث تنظیم متابولیسم و سیستم ایمنی و قند خون می شود و افزایش سطح کورتیزول طبیعتاً ۳۰ الی ۴۵ دقیقه بعد از بیداری به اوج خودش می رسد. از آن جایی که کورتیزول متابولیسم و سوخت و ساز را تحریک می‌ کند، در نتیجه باعث انرژی بیشتر و هوشیاری بیشتر در طول روز خواهد شد.

برای اینکه سطح کورتیزول را متعادل نگه دارید، یک فنجان قهوه یک یا ۲ ساعت بعد از بیداری میل کنید.

تحقیقات نشان می دهد کورتیزول بعد از بیداری هنوز سطح بالایی دارد؛ بنابراین بهتر است که صبر کنید تا به میانه صبح یعنی قبل از ظهر نزدیک شوید و زمانی که سطح کورتیزول پایین تر می آید، از قهوه استفاده کنید.

قبل از ورزش

بعضی از افراد روز خود را با قهوه شروع می کنند اما بعضی دیگر هنگامی که انرژی زیادی دارند، می‌ خواهند مثلاً قبل از ورزش قهوه بنوشند. قهوه باعث می‌ شود که بعد از نوشیدن آن احساس انرژی بالایی داشته باشید. اگر به دنبال افزایش راندمان ورزشی خود هستید و می‌ خواهید کار مهمی را به انجام برسانید، ۳۰ دقیقه زودتر از ورزش قهوه بنوشید.

مصرف قهوه قبل از ورزش یا هنگام ورزش به شما انرژی بیشتری می‌ دهد. تمرکز و هماهنگی بدن را بالا می‌ برد و باعث کاهش میزان درد بدن می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899185

دیگر خبرها

  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به چند سوال در چند دقیقه باید پاسخ دهند؟
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  •  انواع ظروف یکبار مصرف درب دار پلاستیکی در آرمانی 724
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید/ مضرات حمام طولانی چیست؟