Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: بازیار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پرونده قضایی در رابطه باحادثه تیراندازی فرد یا افرادی ناشناس به سمت مجتمع مسکونی دادگستری گچساران تشکیل شده است.

بازیار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران گفت: پرونده قضایی در رابطه باحادثه تیراندازی فرد یا افرادی ناشناس به سمت مجتمع مسکونی دادگستری گچساران تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز ۲۹ بهمن ماه فرد یا افرادی ناشناس با شلیک حدود ۱۲ گلوله به سمت درب پارکینگ مجتمع مسکونی کارکنان دادگستری معروف به میدان سه راهی گچساران، نسبت به تخریب درب پارکینگ و خودرو‌های همکاران اقدام کرده و متواری می‌شوند.

بازیار افزود: در بررسی‌های انجام شده این فرد در ابتدا به شلیک یک تیر و سپس به صورت رگباری به باک خودرو‌های پارک شده اقدام کرده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هدف ایجاد انفجار و رعب و وحشت میان مردم بوده است، ادامه داد: از طریق دوربین‌های مداربسته مجتمع مسکونی و اطراف آن در حال رصد هستیم.

این مقام قضایی در شهرستان گچساران اضافه کرد: شورای تامین جلسه فوق العاده برگزار و اقدامات و پیگیری‌های لازم از سوی دادستانی و نیروهای امنیتی در حال انجام است و پرونده در دست رسیدگی است.

وی افزود: دراین رابطه یک نفر مظنون شناسایی شده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث تیراندازی دادگستری قضایی افراد ناشناس مجتمع مسکونی عکس جوان زن قتل دستگیر شد مرگ تهران دستگیر فیلم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر او بدون ارائه جزئیاتی گفت: اما رادارهای نظامی عراق عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان کشور را رصد کرده‌اند.

کد خبر 845452 برچسب‌ها خبر ویژه عراق

دیگر خبرها

  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • سقف‌های مهربانی، سرپناه مددجویان کمیته امداد لرستان
  • تایید عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان عراق | واکنش فوری عراق به وقوع انفجارهای شدید در این کشور
  • شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان
  • لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پورموسوی: حق ما و گل گهر این جای جدول نیست؛ وقت کمی برای بستن تیم داشتیم / فیلم
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حاجی بابایی: افزایش قیمت نفت تغییری در بستن بودجه ایجاد نمی‌کند
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز