Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یورگن کلوپ اعتقاد دارد تیمش برای برتری بر بایرن‌مونیخ نیازمند انجام بهترین بازی ممکن است ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل بایرن‌مونیخ در دور رفت مرحله یک‌هشتم‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش تقاضا کرد بهترین بازی ممکن را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال لیورپول درباره این بازی خانگی گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اکنون تمرکزمان روی بایرن مونیخ است. اصلا راجع به بازی بعدی با  منچستریونایتد نمی‌اندیشیم. ماه‌های سختی را تاکنون سپری کرده‌ایم. باید همیشه آماده مبارزه و رقابت باشیم. بایرن مونیخ 6 سال پیاپی قدرت اول بوندس لیگا بوده و اکنون کاملا مشخص است سال سختی را سپری می‌کند. البته هنوز چیزی در بوندس لیگا مشخص نشده و آن‌ها در اروپا هم  حذف نشده‌اند.

 کلوپ در ادامه افزود: مردم زیادی در آلمان لیورپول را به عنوان احساسی‌ترین باشگاه دنیا می‌شناسند. پس اجازه دهید کنار هم از این مسابقه لذت ببریم. تا به امروز شاید ما بیش از چیزی که مردم انتظار داشته‌اند، نتیجه گرفته‌ایم و برعکس، بایرن مطابق انتظار نبوده است. البته  هر 2  تیم در شرایط مشابهی دارند.اینکه بازی رفت در آنفیلد و برگشت در آلمان است، اهمیتی ندارد. در بازی بین 2 تیم  خوب، اینکه کدام یک در بازی برگشت میزبان باشند، مهم نیست. 2  بازی وجود دارد و ما برای هر 2  رقابت تمرکز کامل داریم. باید در خانه بهترین عملکردمان را نشان دهیم.

فوتبال جهان| سن‌پترزبورگ رسما نامزد بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!

به گزارش "ورزش سه"، باستین شواین اشتایگر، بازیکن بایرن مونیخ بین سال های 2002 تا 2015، به شدت از دوران مربیگری پپ گواردیولا در تیم باواریایی از 2013 تا 2016 انتقاد کرد.

شواینی در سال 2015 بایرن را به مقصد منچستریونایتد لوئیس فان خال ترک کرد، در حالی که پپ سرمربی مونیخی ها بود. او معتقد است که اعتماد به سبک گواردیولا در آلمان اشتباه بود.

شواینی به پاکست گری نویل گفت: «زمانی که پپ گواردیولا به بایرن آمد، سبکی از فوتبال داشت که باورنکردنی بود. ایده هایی که او به بازیکنان قبل و نیز در طول بازی می دهد، شگفت انگیز است. اما اتفاقی که افتاد این است که بسیاری از باشگاه های دیگر و حتی در تیم ملی آلمان، سعی کردند از او کپی کنند».

ستاره سابق آلمان ادامه داد: «ما DNA خود را کاملاً فراموش کردیم چون به سبک پپ اعتماد زیادی داشتیم و می توانم بگویم که این یک اشتباه کوچک برای فوتبال آلمان بود. من همیشه گفته ام که پپ در بارسلونا پرورش یافت و در آنجا 11 ستاره در زمین داشت و یک دوره باشکوه مثل فیلم سنمایی رقم زد. اما او سعی کرد همان فیلم را در بایرن و منچسترسیتی بسازد و گاهی اوقات اگر بازیگران تغییر کنند، کار سخت می شود. من فکر می‌کنم پپ گواردیولا در دوران حضورش در مونیخ و همچنین در اولین سال‌های حضورش در منچسترسیتی چیزهای زیادی یاد گرفت و متوجه شد که برای بردن لیگ قهرمانان اروپا باید در دفاع قوی‌تر باشد.»

شواین اشتایگر در پایان گفت: «وقتی پپ گواردیولا به بایرن مونیخ آمد، همه معتقد بودند که ما باید چنین فوتبالی را با پاس های کوتاه بازی کنیم و در نهایت ارزش هایمان را از دست دادیم. فکر می‌کنم کشورهای دیگر همیشه ما را یک تیم جنگنده می‌دانستند که تا آخر می دوید و مبارزه می کرد. من فکر می کنم که ما این فضیلت را در طول هفت یا هشت سال گذشته از دست داده ایم زیرا به سادگی آن را فراموش کرده ایم. ما بیشتر روی پاسکاری های مداوم و فوتبال زیبا متمرکز بوده‌ایم.»

لازم به ذکر است که پپ در سه فصل حضورش در بایرن مونیخ، 3 قهرمانی بوندسلیگا، 2 جام حذفی آلمان، 1 جام باشگاه های جهان و 1 سوپر جام اروپا را برد.

دیگر خبرها

  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ گزینه هدایت بشیکتاش
  • توماس مولر: رئال مادرید و بایرن مونیخ یکی از بزرگترین بازی‌های فوتبال دنیاست
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏