Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@14:32:21 GMT

نظر پزشک پرسپولیس در مورد سید جلال

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۷۹۹

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اقدام‌های اولیه برای حسینی انجام شد. نتیجه MRI روی رون درمان تاثیر دارد ولی با غیرتی که از او سراغ داریم، دوری طولانی نخواهد داشت.

دکتر حقیقت در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه در اواخر نیمه دوم بازی بود که سید جلال حسینی از ناحیه عضله پشت پا احساس درد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس وی به بازی ادامه نداد و اقدام‌های پزشکی از همان لحظه روی پای او آغاز شد.

وی ادامه داد: در این ارتباط برای انجام MRI برنامه ریزی کرده ایم. نتیجه این تصویر برداری در ارزیابی طول و روند درمان تعیین کننده است. با توجه به شرایط برنامه های مختلف درمانی خواهیم داشت تا کاپیتان تیم را هر چه زودتر به تمرین های تیم برگردانیم.

دکتر تیم اضافه کرد: البته جدای از این مورد باید به شرایط روحی و روانی خاص خود سید جلال اشاره کنم. او در چنین مواقعی بسیار با روحیه و با انگیزه است و با غیرتی که دارد، به امید خدا دوره درمان او طولانی نخواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: درمان باشگاه پرسپولیس بازی روحی و روانی بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس پزشک روحی و روانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ازبکستانی تیم استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست پس از بازگشت از اراک به علت عدم دریافت پاداش برد‌های اخیر از باشگاه شاکی شد و به اولین جلسه تمرین هم نرفت.

ظاهرا در روز‌های گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون ریال بابت برد‌های تیم استقلال و نتایجی که تا اینجا گرفته به حساب اعضای تیم واریز شده بود در حالی که هیچ مبلغی در این ارتباط به بازیکن ازبکستانی پرداخت نشد.

پس از پیگیری‌های این بازیکن و مدیر برنامه ایرانی‌اش مسئولان باشگاه به وی اعلام می‌کنند باید برای دریافت پاداشش که ظاهرا فقط به صورت ریالی به او پرداخت می‌شود یک حساب بانکی در کشورمان داشته باشد.

روز گذشته قرار بود با ماشاریپوف این حساب را در یکی از بانک‌های ایرانی افتتاح کند که به دلایلی موفق نشد، اما ظاهرا قرار بود امروز این کار را انجام بدهد.

ناگفته نماند؛ در آستانه دیدار‌های حساس تیم استقلال مقابل شمس آذر و تراکتور و با توجه به نزدیک شدن تیم پرسپولیس در جدول به این تیم بروز چنین اتفاقاتی در باشگاه استقلال جیب به نظر می‌رسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • برای درمان بواسیر باید به چه موضوعاتی توجه کرد؟
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • همه چیز در مورد کرم زینک اکساید
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان