Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@21:44:45 GMT

فولاد قهرمان فوتسال هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۰۸۲۲

فولاد قهرمان فوتسال هرمزگان شد

به گزارش ایرنا، در هفته آخر این رقابتها، عصر دوشنبه تیم فولاد هرمزگان با شکست پنج بر دو میزبان خود پاس بندرلنگه و کسب 44 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.
در دیگر مسابقه مهم امروز نیز تیم نریمان بندرعباس با پیروزی پرگل 10 بر 3 مقابل کشاورز احمدی با 42 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم بیمارستان امام رضا که در هفته پایانی با قرعه استراحت روبرو بود با 41 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات لیگ برتر فوتسال هرمزگان در فصل جاری با حضور 10 تیم بصورت رفت و برگشت برگزار شد.
در حال حاضر حدود 14 تیم در رشته های مختلف فوتبال از جمله فوتبال ساحلی، فوتسال در رده های مختلف سنی و در دو بخش بانوان و آقایان از استان هرمزگان در لیگ های برتر، لیگ دسته اول و زیر گروه قرار دارند که از جمله تیم های لیگ برتری این استان می توان به تیم های فوتبال نوجوانان و جوانان البدر، تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس (بانوان و آقایان) و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس اشاره کرد.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بیمارستان تیم های لیگ فوتبال فوتسال مسابقات لیگ برتر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!

احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان فراموش‌نشدنی فوتبال کشورمان در نوروز سال ۱۳۹۲ می‌خواست همراه با همسرش برای ملاقات با فرزندش از کشور خارج شود، اما در فرودگاه متوجه شد که ممنوع‌الخروج شده است!

عابدزاده روز ۲۸ فروردین سال ۹۲ البته هنگامی که مشکلش حل شده و به آمریکا رفته بود، در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی ضمن انتقاد شدید از شرایطی که برایش ایجاد شد به خبرنگار ما گفت: واقعا وقتی این چیز‌ها را می‌بینم دلم می‌شکند. با همسرم به فرودگاه رفتیم تا پس از مدت‌ها به ملاقات پسرم برویم، اما آن‌جا بود که فهمیدم ممنوع‌الخروج شده‌ام و در ایام تعطیلات سال نو من از این اداره به آن اداره می‌رفتم تا قضیه حل شود! همان‌جا بود که فهمیدم حسابم را به خاطر یک میلیون تومان توقیف کرده و خودم را هم ممنوع‌الخروج کرده‌اند!

 همچنین به خاطر یک شکایت شخصی حقیقی محکوم به ۵۰ ضربه شلاق هم شده‌ام! آیا واقعا کسی نمی‌داند من برای تیم ملی این مملکت چقدر زحمت کشیده‌ام؟ آیا کسی نمی‌داند برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، احمدرضا عابدزاده چقدر تلاش کرد؟ یعنی واقعا من باید بگویم که با استقلال قهرمان آسیا شده‌ام؟ یادشان نیست که با تیم ملی به جام جهانی صعود کردم و قهرمان بازی‌های آسیایی شدم؟ آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام قهرمانی دارم؟ در تیم ملی قبل از جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان کاری با من کردند که هرگز یادم نمی‌رود؛ ویزا را بهانه کردند تا من را به جام ملت‌ها نبرند. متاسفانه گاهی اوقات ما در زدن زیرآب همدیگر استاد هستیم. واقعا این اتفاقات را که می‌بینم، دلم می‌شکند.

منبع: خبر ورزشی

tags # احمد رضا عابدزاده سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • وعده مهم قهرمان سابق لیگ به هواداران خودی
  • استوری تند و تیز پیشکسوت استقلال؛ اینا نمیخوان ما قهرمان شیم، قابل توجه تیم سوگلی + عکس
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • قضاوت داوران چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های کشوری  کوراش
  • رویایی که به حقیقت پیوست؛ لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش