Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ  علی ضیائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آق قلا در حاشیه اعزام دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: تبیین و ترویج معارف اسلامی دفاع مقدس و انتقال هنرمندانه آن به نسل جوان امروز به منظور ماندگاری و اجرایی کردن این مکتب در زندگی جوانان از اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 2 دستگاه اتوبوس از دانش آموزان شهرستان آق قلا به مناطق عملیاتی در جنوب کشور(کربلای ایران) ، جهت تحکیم پیوند ارزشی نسل جوان دفاع مقدس و نسل امروزی و بروز و ظهور اقتدار آن دوران در نسل امروزی، برای مقابله با استکبار و استعمار که از دیگر اهداف مهم برگزاری راهیان نور می باشد اعزام شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آق قلا در پایان تصریح کرد: اگر جوانان اکنون با فرهنگ جهاد و ایثار در راه آب و خاک و انقلاب آشنا شوند، این موضوع موجب اثرات مطلوب در تکامل عقاید و پیشرفت تربیتی و آموزشی در آنان خواهد شد.

✍️خبرگزاری بسیج آق قلا

/انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزاد صلوات ظهر دوشنبه اظهار کرد: اردوی ۳ روزه علمی فرهنگی راویان پیشرفت ویژه اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل از کارخانجات همدان و باغ موزه دفاع مقدس با هدف انعکاس و روایت این اخبار خوب و پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی کشور به دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: راویان پیشرفت به دنبال معرفی بیشتر دستاوردهای صنعت و گسترش امیدآفرینی و انگیزه بیشتر برای تلاش و تولید در جامعه است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل گفت: اساتید در تمام جریان سازی‌ها، انتشارات و مباحث مهم استان اردبیل به‌صورت جدی پای کار هستند و با امیدآفرینی در جامعه و بخصوص قشر دانشجویان، مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

میرزاد صلوات افزود: هر کدام از اساتید در اردوی راویان پیشرفت به عنوان یک راوی به دنبال تبیین، انتشار و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه اردوهای راویان پیشرفت زمینه‌ساز امیدآفرینی بیشتر در جامعه است، خاطرنشان کرد: راویان پیشرفت به دنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت و تولید در جامعه است و با به تصویر کشیدن این دستاوردها، نگاه دانشجویان از اخبار منفی و کذب در حوزه اطلاع رسانی تغییر و خبرهای شفاف و واقعی در جامعه انعکاس داده می‌شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان بیان کرد: برگزاری چندین مورد اردوی راویان پیشرفت در سال جاری برنامه‌ریزی شده است که این اردوها با حضور اساتید و خانواده‌های آنها برگزار خواهد شود.

میرزاد صلوات برگزاری اردوی راویان پیشرفت را حرکتی مثبت دانست و افزود: تمام اقدامات و پیشرفت‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی نشان از خودباوری جوانان انقلابی، همچنین اشاعه‌دهنده شعار «ما می‌توانیم» است.

کد خبر 6085447

دیگر خبرها

  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا