Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@12:47:28 GMT

فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری ثبت نامی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۲۱۳

به گزارش تسنیم، بعد از افزایش قیمت گوشت و مرغ در بازار، شرکت پشتیبانی امور دام عرضه مرغ و گوشت تنظیم بازار را در برخی مراکز عرضه منتخب مانند میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای آغاز کرد؛ این امر خود موجب ایجاد صف های طولانی برای خرید این محصولات شد که متعاقب آن این شرکت تصمیم گرفت که عرضه این محصولات تنظیم بازاری را به صورت اینترنتی در کنار فروش فیزیکی در فضای مجازی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش با آغاز فعالیت فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده گوشت تنظیم بازاری، موجودی آنها در کمتر از دو ساعت تمام شد و متقاضیان برای خرید این محصولات با عنوان عدم موجودی و تامین مواجه شدند.

اما سایت های عرضه کننده گوشت تنظیم بازاری به تازگی دست به انجام کارهای متفاوت برای عرضه این محصولات تنظیم بازار زده اند به طوری که یک فروشگاه اینترنتی، از چند روز قبل تقاضای مشتریان را ثبت می‌ کند.

در تماس صورت گرفته با فروشگاه اینترنتی "به روز رسان" اینطور اعلام شد که تا دوم اسفند رزرو انجام شده و تا آن موقع ثبت نام جدیدی نخواهیم داشت.

بنابراین گزارش سایت دیگری نیز با عنوان یخچال که اقدام به فروش گوشت و مرغ منجمد تنظیم بازار می کند، تنها با ثبت نام قبلی و احراز هویت افراد اقدام به فروش میکند.

اگر به سایت سوم توزیع کننده این محصولات به نام مستر قصاب مراجعه کنید با عنوان عدم موجودی در زیر گوشت تنظیم بازاری مواجه خواهید شد.

بنابراین گزارش اما قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازاری 8900 تومان، مرغ گرم 10500 تومان و گوشت منجمد برزیلی 28 هزار تومان و گوشت گرم وارداتی از 37500 تومان به فروش می رسد.

قیمت هر کیلو گرم مرغ در بازار (آزاد) 13 هزار و 500 تومان تا 15000 تومان، هر کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی به صورت شقه از حدود 85 هزار تومان و گوشت گوساله بیشتر از 75 هزار تومان به فروش می رسد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش نوکیای تقلبی حرام است!

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.

«سید کاظم موسوی» نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ما پیرامون حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از این شرکت خارجی اظهار کرد: عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. 

در چنین شرایطی مردم می‌توانند به دلیل خسارتی که از این محل شامل حالشان شده از عرضه کننده آن شکایت کنند.

نایب رئیس کمیسیون مجلس اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: کالا‌هایی باید در بازار عرضه شود که از تایید استاندارد‌های داخلی و بین المللی برخوردار باشد. اخیرا در فضای رسانه‌ای کشور شنیده شده که تلفن همراه تقلبی با عنوان نوکیا در بازار فروخته می‌شود که از اصالت کافی برخوردار نیست. خرید این موبایل صرفاً باعث هدررفت پول مردم می‌شود؛ لذا، فروش این نوع تلفن‌های همراه را دور از انصاف و حرام می‌دانم.

وی تاکید کرد: نهاد‌های نظارتی کشور مانند سازمان بازرسی کل کشور و تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کنند. وزارت صمت هم به عنوان متولی بازار باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. مگر مردم ایران افراد متقلبی هستند که اکنون بخواهند از گوشی تقلبی استفاده کنند.

موسوی در پایان تصریح کرد: مردم در بازار پول یک کالای اصل را پرداخت می‌کنند، اما در نهایت یک محصول تقلبی را دریافت می‌کنند. بروز مسائل مشابه با این موضوع صرفا باعث بی اعتمادی مردم به بازار و مخدوش شدن ذهنیت آنها نسبت به فضای اقتصادی کشور می‌شود.

منبع: بازارنیوز

tags # موبایل سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟