Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@12:36:13 GMT

مدیریت المانهای ترافیکی منطقه 20 هوشمند شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۲۱۶

مدیریت المانهای ترافیکی منطقه 20 هوشمند شد

به گزارش خبرکزاری برنا تهران ؛ ابوذر ریاضی با بیان این مطلب گفت: برای اولین بار در بین مناطق 22 گانه شهرداری تهران، نسخه آزمایشی سامانه مدیریت و نگهداشت المانهای ترافیکی با عنوان سامانه مدیریت و نگهداری شهر با هدف خدمات رسانی بیشتر در منطقه 20 راه اندازی شد.

ریاضی با اشاره به اینکه اطلاعات تمامی المانهای ترافیکی منطقه با استفاده از GPS برداشت و بر روی نقشه های GIS ثبت شده است،افزود: نمایش لحظه ای موقعیت تیم های عملیاتی، نمایش نقاط و تجهیزات ترافیکی، نمایش لحظه ای رویدادها و وقایع جاری بر روی نقشه شهر از جمله ویژگی های این سامانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 سهولت در گزارش گیری و مدیریت آنلاین عملکرد تیم های عملیاتی ،بررسی المان های ترافیکی و کاهش خطای انسانی را از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه برشمرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمل و نقل و ترافیک شهرداری خدمات رسانی شهرداری تهران معاون حمل و نقل و ترافیک برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۸۸ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های آب در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: نصب این کنتور‌ها با هدف صیانت و مدیریت بهینه منابع آب‌های زیرزمینی در حال انجام است.

عباس سارانی افزود: نصب کنتور‌های هوشمند آب و برق در کنار سایر پروژه‌های طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی به مدیریت مصرف منابع آب زیرزمینی کمک می‌کند و اجرای آن نیز تا تجهیز همه چاه‌های استان ادامه دارد.

به گفته وی تمامی چاه‌های کشاورزی فعال و برقی استان به کنتور هوشمند آب و برق مجهز شده اند که در مدیریت مصرف آب و برق تاثیر بسزایی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی افزود: بیش از ۷۸ درصد چاه‌های آب شرب و بیش از ۷۰ درصد چاه‌های صنعت و خدمات استان نیز مجهز به کنتور هوشمند آب و برق شده‌اند.

وی گفت: براساس مصوبه شورای حفاظت از منابع آب استان دستگاه‌های اجرایی نیز موظف هستند نسبت به نصب کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‎‌های آب خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هوشمند‌سازی عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان
  • ماموریت شهرهای هوشمند هند
  • ◄ عملیات بندری وسایل نقلیه در بنادر شرق هرمزگان هوشمند سازی شد
  • احتمال پاسخ اسرائیل و آینده منطقه پس از وعده صادق / جروزالم پست از نقشه نتانیاهو پرده برداشت
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت 
  • کنترل و نظارت ساختمان از راه دور با سامانه ایران‌ساخت
  • کنترل هوشمند ساختمان با سامانه ایران‌ساخت ممکن شد
  • فعالیت ۲۸ سامانه نظارت هوشمند ترافیکی در شهر قم
  • بررسی آخرین دستاوردهای حوزه ژئوماتیک در سازمان نقشه‌برداری
  • نصب ۸۸ دستگاه کنتور هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های آب در خراسان‌جنوبی