Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن چه مادر باشد چه همسر و چه دختر نمیتوان به اسانی از کنار خوبی ها و تاثیرگذاری هاي‌ یک زن گذشت. هر یک از افراد دارای خصوصیات هاي‌ اخلاقی خاصی هستند ولی بعضی ویژگی ها مشترک هستند. دراین پست به خصوصیات اخلاقی زنان اشاره می‌کنیم.


یک زن هرگز از ابراز عشق هاي‌ مرد زندگیش خسته نخواهد شد، به زبان آوردن دوستت دارم موجب میشود که زن به عشق واقعی مرد زندگیش پی ببرد و ان را احساس کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



2- یک زن به دریافت عاشقانه چند شاخه گل، هدایای کوچک و ابراز عشق هاي‌ بی اختیار، عشق می ورزد.

3- زمانی که مردی به زنی چند شاخه گل تقدیم می‌کند و یا یادداشت هاي‌ عاشقانه اش را نثارش می دارد، به ان زن اجازه می‌دهد تا بداند تا چه اندازه منحصر به فرد است.

4- وقتی زنی عاشق میشود، احساس زیبایی و زنانگی در او به چندین برابر میرسد.

5- نوازش یک زن به او قدرت و انگیزه برای زندگی کردن می بخشد.

6- یک زن همیشه دوست دارد از عشق همسرش نسبت به خودش مطمئن شود.

7- خانم ها نیاز دارند که دوست داشته شوند.
تعداد زیادی از خانمها در مورد عشقی که ما مردها به ان ها داریم احساس نا امنی می‌کنند. دراین مواقع دو راه حل برای ما مردان وجوددارد؛ ابتدا این که، دوباره در مورد عشقمان نسبت به ان ها خاطرجمعی دهیم.

در واقع زمانی که همسرمان دچار تنش و اضطراب شد، بدون این که چیز دیگری اهمیت داشته باشد به او بگوییم که دوستش داریم وهمه چیز درست خواهد شد – “دوستت دارم.
ما از پس این مشکل برمی آییم.” او وقتی که ناراحت است به تنهایی و مادیات نیاز ندارد، بلکه نیاز دارد در آغوش کشیده شود. راه حل دوم برای رفع تنش خانمها این است که پیگیرشان باشیم. خانمها در روابط نیاز دارند که پیگیرشان شویم، درست مانند قبل از ازدواج که دنبالشان می رفتیم!


8- خانم ها می خواهند که فهمیده شوند

یکیدیگر از خصوصیات اخلاقی خانمها این است که ان ها از ما می‌خواهند بفهمیم نوع احساس و طرز تفکرشان چگونه است؛ حتی اگر فهمیدن ان غیرممکن بوده و احساست و تفکراتشان غیر قابل دیدن باشد.


اینکار میتواند به ما کمک کند تا درک کنیم که برخلاف خودمان که دریک زمان فقط قادر به انجام یک کار هستیم و تنها میتوانید یک موضوع را پردازش کنیم، افکار همسرمان شبیه به کامپیوتری است با تعداد زیادی ویندوز باز که همه ی ي ان ها هم زمان با یک دیگر درحال پردازش هستند!

من، همسرم، دخترانم و دوستان شان را بارها درحین گفت‌وگو دیده ام که همه ی ي آن ها دریک زمان درمورد سه موضوع مختلف حرف می زدند وشاید باور نکنید اما همه ی حرف یک دیگر را می فهمیدند. بنابر این اگر بتوانیم اخلاق زنان را بفهمیم و متوجه شویم که دارند به چه چیزی فکر می‌کنند، درک کردن احساساتشان برای مان بسیار راحتتر میشود.


9- خانم ها دوست دارند که حرف هایشان شنیده شود
اگر می‌خواهید مانند زوج هاي‌ خوشبخت زندگی کنید باید بدانید که زمانی که همسرتان ناراحت است، از شما نمی‌خواهد کاری کنید یا حرف خاصی بزنید تا حالش بهتر شود، بلکه فقط میـــخواهد که به او گوش کنیم.

او برای حل مشکلاتش نیازی به راه حل هاي‌ ما ندارد یا ان ها را نمیخواهد، حتی اگر خودش نظر ما را خواسته باشد! او فقط از ما میـــخواهد حسی راکه نسبت به مشکلش دارد درک کنیم و با او درمورد احساسش همدردی کنیم – جملات “ممنون از این که ان رابا من درمیان گذاشتی” یا “واقعاً متاسفم که این اتفاق افتاد” ممکن است جملات خوبی دراین مواقع برای گفتن به او باشند.


10- خانم ها دوست دارند احساس زیبایی کنند

او نیاز دارد بداند که ما عمیقا وی را زیبا میدانیم و چشمان ما فقط وی را می‌بیند. تنها دانستن این موضوع که او زیباست برایش کافی نیست بلکه بیشتر به این نیاز دارد که بداند در چشم شما چقدر زیباست؛ ممکن است تعداد زیادی آینه در منزلتان داشته باشید، اما آینه اي که بیشترین اهمیت را برای همسرتان دارد شما هستید.


11 – خانم ها می خواهند که از نظر عاطفی در امنیت باشند

مورد دیگری که درباره اخلاق زنان باید بدانید این است که خانمها علاوه بر امنیت مالی، به امنیت عاطفی هم نیاز دارند. اما چیزی که در مورد خانمها مسلم است این است که امنیت عاطفی در اولویت قرار دارد.


ان ها مطمئناً درمورد مسائل مربوط به خانه، قبض ها و شهریه ها فکر می‌کنند، اما وابسته به عواطف و احساسات هستند و چیزی که برایشان اهمیت دارد، دانستن این موضوع است که ما در هر شرایطی کنارشان هستیم.

منبع: تالاب

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زندگی زناشویی همسرداری اخلاق زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضاییه: جامعه امروز به آموزه‌های اخلاقی قرآن نیازمند است

 حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم محفل انس با قرآن کریم که با حضور جمعی از قاریان ممتاز و بین‌المللی و تعدادی از قضات برتر قاری قرآن در سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، ضمن بیان نکاتی در زمینه عظمت و فضیلت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن، اظهار داشت: روزها، شب‌ها و ساعات ماه مبارک رمضان، بهترین روزها، شب‌ها و ساعات هستند و اگر خدای ناکرده این ماه عزیز بگذرد و ما با رفتار و اَعمال خود، مشمول عنایت خداوند متعال نشده باشیم، دچار خسران خواهیم شد.

رئیس دستگاه قضا افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و آنچه امامین انقلاب پایه‌گذاری کردند، امروز تا حدودی قرآن کریم از مهجوریت درآمده است و یکی از نشانه‌های این امر، تعداد قابل توجه حافظان و قاریان قرآن در کشور است.

محسنی اژه‌ای افزود: امروز شاهد هستیم افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند و در دوران تحمل محکومیت خود، بخش قابل توجهی از قرآن را حفظ و تلاوت می‌کنند و با این کتاب آسمانی اُنس می‌گیرند و اندک اندک و پس از گذشت مدتی، خودشان نیز معلم‌ قرآن می‌شوند.

رئیس عدلیه با بیان اینکه معنا، مفهوم، محتوا و آهنگ کتاب آسمانی قرآن از همه علوم و مکاتب دیگر بالاتر است، گفت: اگر هنگام خواندن قرآن به این موضوع باور داشته باشیم که خداوند متعال با ما سخن می‌گوید و اوست که به ما درس زندگی می‌دهد، قطعاً تأثیرپذیری متفاوت‌تر و ویژه‌تری از قرائت این کتاب آسمانی خواهیم داشت.

رئیس قوه قضاییه ضمن تقدیر از راه‌اندازی طرح زندگی با آیه‌ها (پویش ملی حفظ آیات قرآن کریم) گفت: از همه افرادی که به اَشکال مختلف با ابتکارات و خلاقیت‌های خود، مردم را با آموزه‌های قرآنی آشنا می‌کنند و در این مسیر پیشگام هستند قدردانی می‌کنم.

رئیس عدلیه با بیان اینکه چنانچه زندگی سعادتمند و دوری از زشتی‌ها و پلیدی‌ها را می‌خواهیم باید به دامان قرآن پناه ببریم، گفت: استفاده از قرآن هنگام زیارت، باعث بهره‌مندی بیشتر از زیارت می‌شود؛ از سوی دیگر، قرائت قرآن نیز همراه با یاد ائمه اطهار (ع)، تاثیرگذاری افزون‌تری خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مزد کارگر در 365 روز سال ثابت است! آقایان یک ماه با حقوق کارگران زندگی کنند تا شاید بتوانند درد آنها را ذره‌ای حس کنند!
  • متولدین هر ماه چگونه عاشق می‌شوند؟
  • دستورات اژه‌ای به بخش‌های مختلف قضایی در نوروز
  • هواشناسی جاده هراز؛ اگر شمال می‌روید حتما بخوانید
  • جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است
  • رئیس قوه قضاییه: جامعه امروز به آموزه‌های اخلاقی قرآن نیازمند است
  • چرا زنان در دوران قاعدگی احساس سرما می‌کنند؟
  • اگر سایز دور کمرتان بالاست این مطلب را بخوانید
  • زنان چگونه کسب و کار خانگی ایجاد می کنند؟ | اگر در ابتدای راه اندازی یک شغل هستید، این توصیه ها را بخوانید
  • زنان چگونه شغل خانگی راه می اندازند؟ | اگر در ابتدای راه اندازی یک شغل هستید، این توصیه ها را بخوانید