Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@11:21:45 GMT

احتمال تمدید تعلیق ایران در FATF

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۳۲۱

احتمال تمدید تعلیق ایران در FATF

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از احتمال تمدید وضعیت تعلیقی ایران در "FATF " خبر داد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره ادامه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملی «پالرمو» در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: جلسات مجمع معمولاً روزهای شنبه‌ها و دو هفته در میان برگزار می‌شود و  شنبه دو هفته دیگر این موضوع در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش اختصاصی تسنیم از جلسه 3ساعته مجمع درباره پالرمو/ چه‌کسانی موافق پالرمو صحبت کردند؟آیت‌الله شبستری: مثل اکثر اعضای مجمع مخالف پالرمو هستم

 

وی درباره زمان جمع‌بندی و بررسی نهایی این لایحه،  ادامه داد: تعدادی از موافقان و مخالفان این لایحه تاکنون درباره آن  اظهار نظر نکرده‌اند که باید آنها نیز صحبت‌های خود را انجام دهند و سپس جمع‌بندی نهایی انجام شود، البته امیدوارم در جلسه آینده مجمع این جمع‌بندی انجام شود.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره اتمام فرصت تصویب لوایح مربوط به FATF ، گفت: با توجه به اینکه قسمتی از موارد مانند پولشویی،  قانون تامین مالی تروریسم را تصویب کرده‌ایم و پالرمو نیز از سد مجلس و شورای نگهبان گذر کرده است، احتمالاً وضعیت تعلیقی که در FATF داریم بار دیگر تمدید شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس درباره بررسی CFT در مجمع تشخیص ادامه داد: این لایحه نیز در کمیسیون‌های تخصصی مجلس در حال بررسی شدن است و بنده و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه به عنوان روسای کمیسیون حقوقی و قضایی و امنیت‌ملی در جلسات این کمیسیون‌ها شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1373/P1360/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی

رئیس کل دادگستری استان گلستان، گفت: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون‌های شبه قضایی استان بود با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان شناسایی و دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی، اظهار داشت: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون‌های شبه قضایی استان بود با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان، شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: این متهم با این ادعا که می تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در این کمیسیون بگیرد، درخواست 4 میلیارد تومان کرده بود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بیان کرد: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان این فرد هنگام دریافت 30 سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

آسیابی عنوان کرد: تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد، گفت: در 2 سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان،  129 کارچاق‌کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضایی و  مدعیان نفوذ شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/581/

دیگر خبرها

  • باشگاه نساجی حضور در لیگ‌های پایه را به حالت تعلیق در آورد
  • شرایط اعطای تابعیت به اتباع افغانستان باید بررسی شود
  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره) + فیلم
  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • حجت الاسلام علی نخعی معاون قضایی دادگستری کرمان شد
  • بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات امسال کامل نشد/ ادامه بررسی از ۱۵ فروردین
  • دریافت ۱۷۴ مورد درخواست حقوقی و قضایی از نمازگزاران در میز خدمت نماز جمعه تهران
  • زنی که بازگشتش می‌تواند فوتبال ایران را تعلیق کند!
  • انتخابات ۵۲ حوزه‌ انتخابیه مجلس تأیید شد/ احتمال الکترونیکی شدن مرحله دوم انتخابات تهران
  • دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی