Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی کدخدایی نوشت: همانطور که اصلاح یک قانون اساسی بنا بر اقتضائات زمان از الزامات است، اصلاح بی مورد نیز می تواند آسیب زا باشد. صرف گذشت زمان دلیلی تام برای تغییر قانون اساسی نیست.

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه توئیتر خود نوشت: «همانطور که اصلاح یک قانون اساسی بنا بر اقتضائات زمان از الزامات است، اصلاح بی مورد نیز می‌تواند آسیب زا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرف گذشت زمان دلیلی تام برای تغییر قانون اساسی نیست. مانایی یک قانون اساسی مبتنی بر فرهنگ، باورها و ارزشهای بنیادین از مهم‌ترین تفاوت‌های آن با قانون عادی است.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قانون اساسی توییتر شورای نگهبان کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه تغییر زمان قرعه‌کشی طرح پذیرنده ملی

امتداد - ساعت قرعه‌کشی «طرح پذیرنده ملی» که به صورت زنده از صفحه‌ آپارات پخش خواهد شد به ساعت ۱۴ تغییر یافت .

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، به اطلاع مشتریان و شرکت کنندگان قرعه‌کشی طرح پذیرنده ملی می‌رساند زمان قرعه‌کشی به ساعت ۱۴ تغییر یافت و  مراسم به صورت زنده راس ساعت اعلام شده از طریق کانال آپارات بانک ملی ایران و صفحه شرکت پرداخت الکترونیک سداد در شبکه اجتماعی اینستاگرام پخش می شود.
مراسم قرعه کشی جشنواره “پذیرنده ملی” برای دارندگان تمامی کارت های شبکه بانکی کشور و دارندگان دستگاه های کارتخوان بانک ملی ایران برگزار و اسامی برندگان اعلام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • اصلاح ۲۰ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ملایر
  • ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس
  • ارسال لایحه اصلاح مواد ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس پس از عید
  • «لایحه اصلاح موادی از قانون کار» به هیات دولت می‌رود
  • اصلاح الگوی کشت و بهره مندی از سیستم‌های نوین آبیاری دو راهبرد اساسی در نجات دریاچه ارومیه
  • اطلاعیه تغییر زمان قرعه‌کشی طرح پذیرنده ملی
  • میانگین مدت خدمت سربازی چند ماه می‌شود؟
  • میانگین مدت خدمت سربازی چند ماه می شود؟
  • جزئیات کاهش خدمت سربازی به ۱۴ماه/ «نمی‌شود» نداریم
  • ◄ تعریف واژه های اصلی تعمیر و نگهداری هواپیما