Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس زمان احتمالی پایان بررسی بودجه سال ۹۸ در پارلمان را اعلام کرد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 98 کل کشور در صحن علنی قوه مقننه، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده احتمالاً نمایندگان ظرف 3 هفته این لایحه را بررسی و  تصویب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیات لایحه بودجه سال 98 در مجلس تصویب شد

وی ادامه داد: با روندی که بررسی بودجه سال آینده در صحن علنی مجلس طی می‌کند احتمال اینکه زودتر از موعد تعیین شده نیز این روند به اتمام برسد وجود دارد.

نماینده مردم ساری در مجلس درباره ارسال مصوبات مجلس به شورای نگهبان برای اظهار نظر این شورا، اضافه کرد: پس از تصویب، لایحه مذکور برای اظهار نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: اینکه گفته شده هر مصوبه مجلس به صورت بخش بخش به شورای نگهبان ارسال می‌شود تا روند بررسی بودجه زودتر به پایان برسد، درست نیست و مجلس پس از تصویب نهایی لایحه را در اختیار شورای نگهبان قرار می‌دهد.

یوسف‌نژاد اظهار داشت: البته شورای نگهبان، مصوبات مجلس را به صورت غیررسمی بررسی می‌کند و پس از ارسال لایحه به این شورا آنها زمان کمتری برای بررسی بودجه صرف خواهند کرد تا زودتر پرونده بررسی بودجه بسته شود.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را طی نامه ای به رئیس جمهور ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف طی نامه‌ای به آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ کل کشور را ارسال کرد.

این قانون پس از تأیید در شورای نگهبان به مجلس ابلاغ شده و رئیس مجلس نیز آن را به دولت ارسال کرده است.

بر اساس اصلاحات بند «ب» ماده ۱۸۲ قانون آئین نامه داخلی مجلس مصوب ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱، قرار شد از امسال لوایح بودجه در دو بخش شامل کلیات و جزئیات (جداول) از سوی دولت به مجلس ارسال شود که به دلیل تقارن با انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند امسال، امکان بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در مجلس شورای اسلامی فراهم نشد.

بخش دوم این لایحه در نخستین جلسات مجلس در سال آینده بررسی خواهد شد.

کد خبر 737161

دیگر خبرها

  • ارسال لایحه اصلاح ماده ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس
  • ارسال لایحه اصلاح مواد ۴۱ و ۱۶۷ قانون کار به مجلس پس از عید
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • تأیید بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در شورای نگهبان
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • شورای نگهبان بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را تایید کرد
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال آینده را ابلاغ کرد
  • بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد
  • طحان نظیف: بخش اول منابع عمومی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تائید شد
  • قالیباف دو قانون مصوب مجلس را به دولت ارسال کرد