Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مراسم ازدواج گرث بیل که تا کنون یک دو مرتبه به بهانه‌های مختلف لغو شده، سرانجام قرار است برگزار شود، اما به شیوه‌ای که زندگی شخصی جنجالی این بازیکن ولزی را بار دیگر در کانون توجه اهالی رسانه قرار داده است.

بیل و نامزدش «اِما ریس جونز» سال گذشته قرار بود با یکدیگر ازدواج کنند که به خاطر ماجرای عجیب و غریب مرگ یکی از نزدیکان نامزد بازیکن رئال مادرید در ارتباط با یک ماجرای تبهکارانه به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندگی شخصی بیل به خاطر وضعیت خانواده نامزدش – کسی که پدر او جزو خلافکاران سابقه‌دار است و چند تن دیگر از خویشاوندان او به فعالیت‌های در قاچاق مواد مخدر متهم شده‌اند – به شدت زیر ذره‌بین پاپاراتزی‌های انگلیسی و اسپانیایی قرار دارد و گویا به همین دلیل او تصمیم گرفته مراسم ازدواجش را این بار در جایی برگزار کند که از هر گونه رصد شدن و مزاحمت در امان باشد.

مکانی که بیل برای مراسم ازدواج تابستانی‌اش انتخاب کرده یک جزیره کوچک به نام «تاگوماگو» در دریای بالریک در نزدیکی جزیره تفریحی و توریسیتی ایبیسای اسپانیا است که به دلیل شخصی بودنش به آن رفت و آمدی صورت نمی‌گیرد و تنها در برخی از اوقات سال پذیرای مقامات و چهره‌های معروف است. بیل برای این مراسم ۱۵۰ میهمان دعوت کرده است که عمدتاً نزدیکان درجه اول او هستند. این مراسم آنقدر خصوصی و محدود است که بیل قصد دارد برای دیگر دوستان و خویشانی که امکان سفر به جزیره را ندارند، یک جشن دیگر در پایتخت کشورش، ولز برگزار کند.

طبق گزارش نشریه سان انگلیس، بیل برای افزایش اطمنیت و حریم خصوصی مراسمش حتی قصد دارد گروهی از نگهبانان مسلح را برای پاسپانی از محیط پیرامونی جزیره به کار گمارد.

منبع: تسنیم

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسپانیا پایتخت خانواده عجیب و غریب فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی

به گزارش تابناک به نقل از مهر، فرمانده انتظامی ایذه گفت: بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی این شهرستان، ۱۳ نفر مجروح شدند.

سرهنگ رمضان گوروئی اظهار کرد: شب گذشته در جشن عروسی که در ایذه برگزار شد، یکی از حاضران با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

وی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان مرخص شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضائی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده، تالار عروسی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعانه برخورد می‌شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • برگزاری جشن گلریزان در لرستان
  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • عکس | تصویر محسن افشانی و همسرش در مراسم دیدار اهالی فرهنگ و هنر با رئیس جمهور
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • برگزاری جشنواره نوروز در جزیره استخر لاهیجان
  • اعتراض خانواده امام به فیلمی در مورد زندگی ایشان /بازخوانی خاطرات هاشمی رفسجانی
  • پوشش و تیپ محسن افشانی و همسرش در دیدار با رئیسی
  • یاد شهدا، چراغ راه آینده است
  • مایک پنس: نمی‌توانم با وجدانی آسوده از ترامپ حمایت کنم