Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  جشن عروسی یکی از مراسم بسیار رسمی است که باید برای ظاهر خود سنگ تمام بگذاریم. اگر چه هر شخصی سلیقه منحصر بفرد خود را دارد، اما برخی از لباس‌ها و اکسسوری‌ها هستند که تمام آقایان باید از پوشیدن آن‌ها در چنین مراسمی خودداری کنند. اگر شما هم می‌خواهید بدانید که این لباس‌ها کدامند، با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم عروسی شلوار جین نپوشید

مهم نیست که عروسی در چه مکانی و با چه کیفیتی برگزار می‌شود، شلوار جین به هیچ وجه برای چنین مراسمی مناسب نیست. حتی اگر شلوار جین تان کاملا نو باشد یا این که فکر کنید با کت اسپورت تان به خوبی ست می‌شود، باز هم باید از پوشیدن آن بپرهیزید. بهتر است که به جای راحتی خود، به عروس و داماد احترام بگذارید و برای چند ساعت هم که شده به خودتان سختی دهید و کت و شلواری رسمی به تن کنید.

بیشتر بخوانید: چه لباسی برای عروسی بپوشیم؟

در مراسم عروسی تاکسیدو نپوشید

تاکسیدو یا در اصطلاح فرانسوی اسموکینگ نوعی کت مردانه پیش باز است که در آن از یقه ایستاده استفاده و قسمتی از آن با پارچه براق ماهوت مشکی رنگ تهیه می‌شود و ممکن است دارای جیب یا بدون جیب باشد. اما این کت اصلا مناسب مراسم عروسی نیست. از این رو که ممکن است شباهت زیادی به لباس داماد داشته باشد. راه دیگر این است که رنگ کت داماد را بدانید و سعی کنید که رنگ دیگری را برای خود انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است که شما را با داماد اشتباه بگیرند.

در مراسم عروسی طرح‌های فانتزی نپوشید

مراسم عروسی زمان خوبی برای امتحان کردن لباس‌هایی با طرح‌های گوناگون و فهمیدن این که آیا به شما می‌آیند یا نه، نیست. طرح‌های فانتزی روی هر بخشی از لباس تان، از کروات و پاپیون گرفته تا پیراهن و کمربند... که باشد، اصلا زیبا و جذاب نیست؛ بنابراین تا می‌توانید از لباس‌هایی با طرح‌های رسمی‌تر استفاده کنید.

در مراسم عروسی هودی و سویشرت نپوشید

خوشبختانه این مورد احتیاجی به توصیح ندارد، به این دلیل که اکثر آقایان به این موضوع واقف اند که سویشرت و هودی‌ها به هیچ عنوان برای مراسم رسمی مانند جشن عروسی، مناسب نیستند. این مدل لباس‌ها تنها برای مراسم غیر رسمی و دوستانه استفاده می‌شوند.

در مراسم عروسی تیپی سرتاسر مشکی نزنید

پوشیدن لباس سرتاسر مشکی ایرادی ندارد، اما زمانی که صحبت از مراسم عروسی می‌شود باید از خیر این تیپ بگذرید. به این دلیل که عروسی زمان خوبی برای این که کل تیپ تان را تنها به یک رنگ بزنید، نیست. این مراسم شادی است نه عزا؛ بنابراین به ظاهر مشکی تان به کمک پیراهنی یا حتی کرواتی رنگی اندکی تنوع و هیجان دهید.

در مراسم عروسی کفش اسپورت نپوشید

مطمئنا شما به مسابقات ورزشی دعوت نشده اید، پس کفش‌های اسپورت تان را در آورید و دور کفش هایی، چون ریبوک، آدیداس، نایک و... را برای این چند ساعت خط بکشید. بی شک لباس‌های رسمی شما با کفشی کلاسیک مانند لوفر قهوه‌ای یا مشکی به مراتب زیباتر از قبل خواهند شد.

در مراسم عروسی صندل نپوشید

شاید برای برخی از شما خنده دار باشد که با صندل به جشن عروسی بروید، اما برای بعضی‌ها راحتی حرف اول را می‌زند و ممکن است که در روز‌های گرم سال هوس کنند که با صندل به چنین مراسمی بروند. به آن دسته از آقایان باید بگوییم که صندل به هیچ وجه با چنین مراسمی جور در نمی‌آید، حتی اگر میهمانی در ساحل دریا برگزار شود.

در مراسم عروسی کلاه نپوشید

کلاه هم یکی دیگر از اکسسوری‌هایی است که باید از گذاشتن آن در مراسم عروسی خودداری کنید. حتی اگر در طول مسیر آن را بر سرتان گذاشتید، همین که خواستید وارد سالن شوید، آن را از سرتان در آورید و به دست بگیرید. با این کار احترام خود را نسبت به میزبانان مجلس نشان خواهید داد.

منبع: زندگی ایده آل

انتهای پیام/

زشت‌ترین لباس‌ها برای حضور در جشن عروسی!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: شب گذشته درجشن عروسی در یکی از تالار ها‌ی نزدیک شهر یکی از حاضران با سلاح شکاری  اقدام به تیراندازی هوایی کرد.

سرهنگ رمضان گوروئی افزود: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از حاضران در این مراسم عروسی به صورت سطحی مجروح که به بیمارستان اعزام شدند که همگی به جز یک نفر پس از درمان  مرخص شدند.

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه با هماهنگی دستگاه قضایی فرد تیرانداز و برگزار کنندگان مراسم دستگیر و ضمن توقیف سلاح مورد استفاده شده ، تالار عروسی مهر و موم شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایذه بیان کرد: پلیس با افرادی که در مراسم‌های عزا و شادی اقدام به تیراندازی می‌کنند و جان شهروندان را به خطر می‌اندازند قاطعا برخورد می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی / ۱۳ ایذه‌ای مجروح شدند
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه خوزستان ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه ۱۳ مجروح بر جای گذاشت
  • مجروح شدن ۱۳ نفر در یک مراسم عروسی
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی + جزئیات
  • ماجرای تیراندازی در مراسم عروسی ایذه / ۱۳ نفر به بیمارستان منتقل شدند
  • خوزستان / ۱۳ نفر در ایذه بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروح شدن ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی
  • ۱۳ ایذه‌ای بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی مجروح شدند
  • مجروحیت ۱۳ نفر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی در ایذه