Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد شیاطین سرخ با سرمربی نروژی نسبت به دوران مورینیو کاملا متفاوت شده است.

طرفداری- در یکی از بازی های جام حذفی انگلستان، منچستریونایتد در ادامه روند رو به رشد خود با سولسشر با نتیجه 2-0 در استمفورد بریج، چلسی را شکست داد. سولسشر اولین سرمربی یونایتد است که از زمان فرگوسن و سال 2012 موفق به کسب پیروزی در خانه چلسی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اوپتا؛ منچستریونایتد با سولسشر، تیم دیگری شده است. شیاطین سرخ تحت هدایت مربی نروژی از 13 بازی خود به 11 برد رسیده اند؛ این درحالی است که مورینیو در 24 بازی این فصل فقط 10 برد برای این تیم به ارمغان آورده بود. تنها باخت سولسشر هفته گذشته مقابل پاری سن ژرمن در اولدترافورد رقم خورد. تنها مساوی او نیز بازهم در خانه مقابل برنلی به ثبت رسید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر ارنستو والورده میان سرمربیان لالیگا

هیچ کس در قرن جدید اندازه ارنستو والورده در لالیگا مربیگری نکرده است. 

طرفداری | ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو با نشستن روی نیمکت تیمش در جریان پیروزی 0-2 مقابل آلاوز به رکورد 510 بازی سرمربیگری در لالیگا رسید. والورده حالا در کنار خواکین کاپاروس، رکورددار تعداد بازی میان سرمربیان لالیگا در قرن بیست و یکم است. 

ارنستو والورده سرمربیگری در لالیگا را در سال 2003 با همین اتلتیک بیلبائو شروع کرد. او پس از دو سال سرمربیگری در این باشگاه به اسپانیول رفت و دو سال هم روی نیمکت آن تیم نشست. پس از کسب تجربه سرمربیگری در خارج از اسپانیا (المپیاکوس یونان)، والورده یک تجربه ناموفق روی نیمکت ویارئال داشت و پس از نیم فصل دوباره به یونان رفت. او با والنسیا به لالیگا برگشت و بین سال های 2013 تا 2017 دوباره روی نیمکت بیلبائو نشست.

والورده سال 2017 هدایت بارسلونا را در دست گرفت و تا ابتدای 2020 سرمربی این باشگاه بود. پس از خروج از بارسا و دو سال استراحت، ارنستو والورده از سال 2022 دوباره هدایت بیلبائو را در دست گرفته است. بزرگترین افتخارات والورده در لالیگا، دو قهرمانی ای هستند که او در دو فصل 18-2017 و 19-2018 با بارسلونا کسب کرد. 

باسابقه ترین سرمربیان لالیگا در قرن 21

ارنستو والورده - 510 بازی

خواکین کاپاروس - 510 بازی

مانوئل پیگرینی - 475 بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • رکورد بی‌نظیر ارنستو والورده میان سرمربیان لالیگا
  • پیروزی یونایتد در داربی پرگل ، چلسی مدعی شد
  • آمار رم در فصل جاری سری آ؛ ده روسی 9 بازی و 22 امتیاز؛ مورینیو ۲۰ بازی و 29 امتیاز
  • ادامه رکورد تاریخی؛ لیورپول، محکوم به تعظیم به منچستریونایتد در جام حذفی!
  • اماد دیالو: بهترین گل عمرم را زدم؛ رویایم این بود که گلی لحظه آخری برای منچستریونایتد به ثمر برسانم
  • کلوپ: منچستریونایتد شایسته صعود بود؛ به عملکرد بازیکنانم افتخار می‌کنم
  • منچستریونایتد ۴-۳ لیورپول/ کامبک جنون آمیز شیاطین سرخ و صعود به نیمه نهایی+ فیلم
  • جنون شیاطین سرخ با کامبک و حذف لیورپول
  • اولین انتقادها از ستاره سابق منچستریونایتد؛ جسی لینگارد، تلاش نمی‌کنی!
  • خوزه انریکه: دوست دارم لیورپول با یک نتیجه پر گل در خانه منچستریونایتد پیروز شود