Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:38:57 GMT

شلیک دو موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۳۶۱

شلیک دو موشک از غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی

دو موشک از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی شلیک شد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه تلویزیونی الحدث خبر داد که دو موشک از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین فلسطین اشغالی شلیک شد.

همچنین وبگاه عبری زبان «روترنت» خبر داد که یک موشک دوشنبه‌شب به نزدیکی یک مجلس محلی در شهرک «شاعر هینگف» اصابت کرد، اما به کسی آسیب وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های فلسطینی خبر دادند که دوشنبه شب پنج شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قدس در شرق نوار  غزه زخمی شدند.

زخمی شدن 5 فلسطینی در نوار غزه/هشدار حماس درباره عواقب تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصیبیست و چهارمین راهپیمایی دریایی برای شکستن محاصره غزه

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,90/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد کودکان فلسطینی در هلند

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، مراسم گرامیداشتی برای کودکان شهید در نوار غزه که در پی حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه به شهادت رسیدند، در هلند برگزار شد.

حدود 14 هزار جفت کفش کودک در میدان Vredenburg در شهر اوترخت هلند توسط بنیاد کاشت درخت زیتون به نشانه شهدای کودک در نوار غزه قرار داده شد.
 
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) نیز اعلام کرد تعداد کودکان زیر دو سال که از سوء تغذیه حاد رنج می‌برند، در شمال نوار غزه در عرض یک ماه دو برابر شده است.
 
از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا کنون بیش از 31 هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که اکثر آنها زن و کودک هستند.
 

دیگر خبرها

  • رئیس تیم مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به دلیل اختلاف با نتانیاهو استعفا کرد/ رژیم صهیونیستی کرانه باختری را به پایگاه نظامی تبدیل کرده است/ شلیک بیش از ۱۰۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز / هشدار آژانس اطلاعاتی آمریکا در رابطه با تشدید تنش در منطقه + ع
  • گرامیداشت یاد کودکان فلسطینی در هلند
  • بمباران سنگین غزه/ اشغالگران به سمت هر جنبنده‌ای شلیک می کنند
  • یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
  • یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی الشفاء در غزه
  • سحر و افطار ساکنان نوار غزه با موشک و گلوله سپری می‌شود
  • شهادت یک فلسطینی و تداوم یورش و بازداشت‌ها در کرانه باختری
  • عملیات ضدصهیونیستی رزمندگان فلسطینی در غزه
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق/ شلیک چند موشک از جولان اشغالی
  • تظاهرات مغربی‌ها در ۶۰ شهر در اولین جمعه ماه رمضان