Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@07:19:13 GMT

آخرین وضعیت مصدومیت سید جلال حسینی

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۳۸۰

دکتر حقیقت اظهار داشت: متاسفانه در اواخر نیمه دوم بازی بود که سید جلال حسینی از ناحیه عضله پشت پا احساس درد کرد. بر همین اساس وی به بازی ادامه نداد و اقدام‌های پزشکی از همان لحظه روی پای او آغاز شد.
وی ادامه داد: در این ارتباط برای انجام MRI برنامه ریزی کرده ایم. نتیجه این تصویر برداری در ارزیابی طول و روند درمان تعیین کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط برنامه‌های مختلف درمانی خواهیم داشت تا کاپیتان تیم را هر چه زودتر به تمرین‌های تیم برگردانیم.
دکتر تیم اضافه کرد: البته جدای از این مورد باید به شرایط روحی و روانی خاص خود سید جلال اشاره کنم. او در چنین مواقعی بسیار با روحیه و با انگیزه است و با غیرتی که دارد، به امید خدا دوره درمان او طولانی نخواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرسپولیس سید جلال حسینی دکتر حقیقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان تیم ملی فوتسال به جام ملت‌ها می‌رسد

پزشک تیم ملی فوتسال در خصوص مصدومیت کاپیتان تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، علی پورمند درباره مصدومیت حسین طیبی اظهار کرد: هنوز به طور دقیق معلوم نیست که میزان زمان بهبودی کاپیتان تیم ملی فوتسال چقدر است اما پزشکان تیم فوتسال پالما و پزشکان تیم ملی در تلاشند تا او را به جام ملت‌های آسیا برسانند.

او ادامه داد: اگر همه چیز طبق روال و پیش‌بینی‌ها پیش رود، طیبی می‌تواند در جام ملت‌های آسیا بازی کند و البته ممکن است برای بهبود کامل او حتی در بازی‌های گروهی که به نسبت ساده‌تر است بازی نکند و از مراحل حذفی به زمین بیاید. طبق مشاهده‌ها حسین طیبی می‌تواند برای جام ملت‌ها در دسترس باشد و ما هم امیدواریم شرایط به سود او رقم بخورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسافران استان‌های غربی، وضعیت هوا را در مسیر خود رصد کنند
  • کنایه سید جلال به استقلال پس از برتری مقابل پیکان
  • وضعیت نامشخص دروازه‌بان نساجی پس از مصدومیت
  • سید جلال حسینی: بسیاری از خانم‌ها با بچه کوچک به استادیوم می‌آیند، حقشان این نیست طبقه دوم در سرما بنشینند
  • واکنش سید جلال حسینی به برد پرسپولیس مقابل پیکان
  • وضع نگران‌کننده مسی: نمی‌شود ریسک کرد!
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال به جام ملت‌ها می رسد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال به جام ملت‌ها می‌رسد
  • وضعیت مصدومیت کاپیتان تیم ملی فوتسال از زبان پزشک تیم ملی
  • اعلام آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳