Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:23:45 GMT

یمنی ها جنوب عربستان را با موشک هدف قرار دادند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۴۱۱

یمنی ها جنوب عربستان را با موشک هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال ۱ به سوی مزدوران متجاوز در نزدیکی گذرگاه علب شلیک کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از متجاوزان انجامید.

نیروهای یمنی در عملیات دیگری تلاش مزدوران ارتش عربستان را برای پیشروی به سوی پایگاه الحماد ناکام گذاشتند که در پی آن شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین یک فروند موشک به مواضع مزدوران ارتش عربستان در صحرای الاجاشر نزدیک نجران شلیک کردند.

در همین رابطه یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مواضع ارتش عربستان در منطقه رقابه الحلق در نجران را با توپخانه هدف قرار داد.

وی افزود: عناصر مزدور سعودی و تجهیزات آنها در منطقه الصوح مقابل نجران نیز با توپخانه هدف قرار گرفت.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

کد خبر 4546267

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی موشک زلزال2 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان

آیین رژه نیروهای مسلح استان زنجان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بلوار شهید سلیمانی شهر زنجان و با حضور مسئولان استانی و اعضای شورای تأمین و با سخنرانی استاندار زنجان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیین رژه نیروهای مسلح استان زنجان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بلوار شهید سلیمانی شهر زنجان و با حضور مسئولان استانی و اعضای شورای تأمین و با سخنرانی استاندار زنجان برگزار شد.

در این مراسم، نیروهای ارتش 216 زنجان، سپاه انصارالمهدی(عج)، تیپ 36 انصارالمهدی(عج)، یگان‌های رزمی و گردان‌های بسیج، یگان‌های انتظامی و همینطور یگان ویژه، یگان امداد و ... آمادگی خود را به رخ جهانیان کشیدند و با رژه از مقابل جایگاه عبور کردند.

خبرنگار تسنیم بخشی از این مراسم را به تصویر کشیده است که تقدیم به شما مخاطبان محترم خبرگزاری می‌شود:

هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود

محسن افشارچی استاندار زنجان که به عنوان سخنران ویژه در این مراسم حضور داشت، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: برای داشتن استقلال باید پایه‌های دفاعی و نظامی را محکم کرد، این راهبرد را قانون اساسی بر عهده مقام معظم رهبری گذاشته و رهبر معظم انقلاب نیز با درایت و دقت این مهم را محقق کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هر دستی که بخواهد به سمت کشورمان دراز شود، بدون شک قطع خواهد شد، گفت: وعده صادق سپاه پاسداران فقط نمونه کوچکی از توان دفاعی کشورمان بود که به رخ دشمنان کشیدیم.

استاندار زنجان اضافه کرد: دشمنان ما بدانند که ملت و نیروهای مسلح تحت فرمان رهبری، محافظ این کشور و این خاک و آب هستند و اگر بخواهد دشمن دست از پا خطا کند، با واکنش جدی ما مواجه خواهد شد. جمهوری اسلامی همواره موافق آرامش در منطقه خاورمیانه بوده و هست و این بیگانگان هستند که به دنبال تنش در منطقه هستند. تا زمانی که اسرائیل به عنوان غده سرطانی در منطقه باشد قطعاً، خاورمیانه آرامش را به خود نخواهد دید.

وی افزود: اکنون در حوزه دفاع و هوافضا نیروهای مسلح و ارتش حرف زیادی برای گفتن دارند و اتفاقات بزرگی در این زمینه در کشور رقم خورده است؛ اکنون به برکت رشادت‌های سپاه و ارتش در حوزه دفاعی هیچ نیازی به هیچ کشوری نداریم و دانشمندان کشورمان اختراعاتی کرده‌اند که دیگر کشورهای دنیا از ساختن آن‌ها عاجز هستند.

به گزارش تسنیم، در پایان مراسم از چند تن از خانواده‌های شهدای ارتش زنجان توسط مسئولان استان، تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار حق‌طلب: مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • مراکز هسته‌ای دشمن را شناسایی کردیم/ دست‌مان روی ماشه شلیک موشک‌های قدرتمند است
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • رژه اقتدار نیروهای مسلح در زنجان
  • نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • «صبح پر تنش برای اسراییل»/یکی ازمقرهای ارتش اشغالگر هدف قرار گرفت
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی