Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه نود مورخ ۲۹ بهمن ۹۷، کارشناسی داوری بازی استقلال تهران و تراکتورسازی  را پخش کرد. در ادامه این بخش را مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید: تحلیل فنی مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان از شکست استقلال در آسیا

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

کارشناسی داوری بازی تراکتورسازی و پرسپولیس + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم فیلم ورزشی برنامه نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: کمبود اقتصادی شمس‌آذر با حضور هواداران جبران‌ می‌شود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین گفت: یار دوازدهم برای تیم شمس آذر به معنای واقعی کلمه، برای ما مفهوم دارد. انرژی مثبت هواداران به تیم خواهد رسید. همیشه کمبودهای اقتصادی و زیرساختی با وجود هواداران و انرژی مثبت آنان جبران شده است و این برای تیم ما ثابت شده است که همیشه پول کارساز نیست.

به گزارش ایسنا، سعید دقیقی شنبه شب ۲۶ اسفند در نشست خبری پیش از بازی تراکتورسازی تبریز در مقابل شمس آذر، اظهار کرد: لازم است ابتدا از هواداران باشگاه شمس آذر قزوین که همراه همیشگی این تیم بودند کمال تشکر را داشته باشم. معتقدم که هواداران شمس آذر یار دوازدهم این تیم هستند و تقاضا دارم در بازی‌ فردا نیز همچون گذشته حضور  پررنگ‌تری داشته باشند.

وی با اشاره به حضور رحمان جعفری بازیکن سابق شمس آذر در تیم تراکتورسازی تبریز افزود: رحمان جعفری از بازیکنان خوب و لایق پیشرفت است که شمس آذر او را تربیت کرده و در ادامه مسیر برای او آرزویی جز موفقیت نداریم.

سرمربی شمس‌آذر در خصوص پیش‌بینی بازی فردا بیان کرد: تراکتورسازی تبریز را باید رقیبی سخت‌تر از قبل دید، چراکه با خرید چند بازیکن خوب همچون رحمان جعفری، ارسلان مطهری و یک بازیکن خارجی در پست خط حمله، این تیم به نسبت نیم فصل اول، تیمی کامل‌تر شده است.

وی با اشاره به بازیکنان تیم شمس آذر قزوین خاطرنشان کرد: به بازیکنان تیم خودم مفتخرم و گفتنی است که ما در شمس‌آذر بازیکنانی داریم که به تیم متعهد بودند و شرایط سختی را گذرانده‌اند و سعی می‌کنیم با همین نفرات، فردا بازی با کیفیتی را رقم بزنیم.

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین تصریح کرد: یار دوازدهم برای تیم شمس آذر به معنای واقعی کلمه، برای ما مفهوم دارد. انرژی مثبت هواداران به تیم خواهد رسید. همیشه کمبودهای اقتصادی و زیرساختی با وجود هواداران و انرژی مثبت آنان جبران شده است و این برای تیم ما ثابت شده است که همیشه پول کارساز نیست.

وی با بیان اینکه، همانطور که برد در مقابل سپاهان برای شمس آذر محال نبود، برد در برابر تراکتورسازی نیز دور از دسترس نیست، گفت: سال ۱۴۰۲ سال ورزشی خوبی برای استان قزوین بوده است، از قهرمانی مقتدرانه در لیگ یک و صعود به لیگ برتر گرفته تا کسب نتایج قابل قبول در نیم‌فصل اول برای تیم شمس‌آذر همگی از شیرینی‌های سال ۱۴۰۲ بوده است و برای سال جدید نیز تلاش خواهیم کرد که تیم را به آن نتیجه‌ای که لایق است، برسانیم.

دقیقی با تأکید مجدد بر اینکه بازی فردا، سخت خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم عیدی خوبی به شهروندان قزوینی بدهیم‌. تمام تیم‌ها با زیرساخت‌ها و امکاناتی که در دست داشتند توانستند تیمی‌سازی داشته باشند و بدنه فنی تیم را قوی‌تر کنند اما علی‌رغم تلاش‌هایی که برای شمس آذر شد، متأسفانه به دلیل نبود بودجه نتوانستیم بازیکنان جدید و نامداری برای ادامه مسیر تیم خریداری کنیم.

سرمربی تیم شمس‌آذر قزوین در پایان اظهار کرد: ما یک چالش و اتفاق بسیار وحشتناک را رقم زدیم و در هفته بیستم با کسر  امتیاز جنگیدیم و در لیگ ماندگار شدیم و در ادامه باید جایگاه تیم‌ را حفظ کنیم، اهدافی که شمس آذر باید داشته باشد چه با حضور سعید دقیقی و چه با حضور هر سرمربی دیگری باید مورد توجه مسئولان استان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دروازه‌بانی که بدون حتی یک بازی در لیگ به تیم ملی دعوت شد
  • شکست شمس آذر مقابل تراکتورسازی
  • باشرف‌ها بازی ما با استقلال را کارشناسی کنند
  • میری: ماشاریپوف را هل دادم و روی زمین افتاد
  • قدرت شمس آذر کاهش یافته است
  • ویدیو/ کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان
  • کارشناسی داوری دو صحنه مهم بازی پرسپولیس - پیکان
  • کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و پیکان
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم
  • دقیقی: کمبود اقتصادی شمس‌آذر با حضور هواداران جبران‌ می‌شود