Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@10:56:35 GMT

الجبیر ایران را حامی تروریسم توصیف کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۵۱۴

الجبیر ایران را حامی تروریسم توصیف کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ «عادل الجبیر»، وزیر مشاور در امور خارجی عربستان سعودی به اظهارات مقام‌های ایران درباره نقش‌آفرینی ریاض در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان واکنش نشان داد.

روابط عمومی قرارگاه نیروی زمینی سپاه چهارشنبه شب از حمله انتحاری تکفیری‌ها به یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در جاده خاش به زاهدان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های ایران گفته‌اند عربستان سعودی و امارات، گروهک‌ تروریستی موسوم به جیش‌الظلم را به عنوان عامل این حمله کمک مالی کرده‌اند.

الجبیر، در واکنش به شواهد نشان‌دهنده نقش‌آفرینی کشورش در این حادثه تروریستی، ایران را «حامی اصلی تروریسم» توصیف کرد و گفت: «عربستان سعودی، قربانی تروریسم بوده است... ما در تعقیب تروریست‌ها و کسانی که از آنها حمایت و تأمین مالی می‌کنند، بی‌رحمانه عمل کرده‌ایم. کماکان این رویه را ادامه می‌دهیم.»

«شاه محمود قریشی»، وزیر خارجه پاکستان روز یکشنبه در گفت‌وگو با «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران به او اطمینان خاطر داد اسلام‌آباد در خصوص تحقیقات به اتوبوس حامل اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همکاری‌های کامل را انجام خواهد داد.

فارس

انتها پیام/

171 / 156 الجبیر ایران عربستان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: الجبیر ایران عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان با معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته‌ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند