Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@08:30:13 GMT

خانم بازیگر: ایفای نقش با لهجه زابلی به شدت سخت بود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۵۴۹

خانم بازیگر: ایفای نقش با لهجه زابلی به شدت سخت بود

خبرگزاری میزان: نامزد سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر گفت: من به شخصه پیش از این فیلم هم هدیه تهرانی را خیلی دوست داشتم و تجربه بازی در کنار وی به شدت جذاب بود.

ژیلا شاهی بازیگر سینما با اشاره به حضورش در جشنواره فیلم فجر با دو فیلم گفت: جشنواره سال گذشته را با دو فیلم "قصر شیرین" به کارگردانی "رضا میرکریمی" و همچنین "روز‌های نارنجی" ساخته آرش لاهوتی به پایان بردم که از نظرم اتفاقی مثبت در کارنامه من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره همکاری با آرش لاهوتی در فیلم روز‌های نارنجی اضافه کرد: این نخستین فیلم بلند سینمایی آرش لاهوتی بود. وی کارگردان بسیار خوبی است و پیش از این چندین مستند با کیفیت ساخته است. از نظر من همکاری با لاهوتی اتفاق بسیار خوب و جذابی بود، زیرا از جمله کارگردانان مستقل سینمای ایران و همیش سر کار بازیگر را برای ایفای نقش آزاد می‌گذارد.

بازیگر فیلم "روز‌های نارنجی" درباره همبازی شدن با هدیه تهرانی افزود: من به شخصه پیش از این فیلم هم هدیه تهرانی را خیلی دوست داشتم و تجربه بازی در کنار وی به شدت جذاب بود. یکی از دغدغه‌های اصلی من در فیلم روز‌های نارنجی ایفای نقش با لهجه زابلی بود که کار را برای من به شدت سخت کرده بود، اما با همکاری مشاور لهجه و سایر بازیگران مرتفع شد.

شاهی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی من در فیلم روز‌های نارنجی ایفای نقش با لهجه زابلی بود که کار را برای من به شدت سخت کرده بود، اما با همکاری مشاور لهجه و سایر بازیگران مرتفع شد. روز‌های نارنجی تجربه پر خاطره‌ای نه تنها برای من بلکه برای سایر عوامل بود. امیدوارم باز هم بتوانم تجربه همکاری با لاهوتی را در آثار بعدی خود تکرار کنم.

منبع: فردا

کلیدواژه: بازیگر سینما هدیه تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال

   

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070583 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • رومن رینز و کیانو ریوز همکاری مشترک خواهند داشت/ اخبار WWE
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطقی از جنوب شرق کشور
  • هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • بزرگ ترین پفک آلبرتا (عکس)
  • مکالمه خنده دار مادربزرگ و محسن در مدرسه با لهجه شیرازی
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح نارنجی صادر کرد
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس