Web Analytics Made Easy - Statcounter

پکن- ایرنا- خبرگزاری رسمی چین از قول 'علی لاریجانی' رییس مجلس شورای اسلامی ایران گزارش کرد که روابط ایران و چین بسیار دوستانه و نزدیک است.

به گزارش ایرنا شینهوا روز سه شنبه افزود: از دیدگاه رییس مجلس شورای اسلامی ایران که در راس یک هیات بلند پایه به چین سفر کرده است دو کشور از مزایای این روابط خوب بهره مند می شوند و همکاری های آنها رو به رشد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شینهوا می نویسد: رییس مجلس شورای اسلامی ایران تاکید دارد که مواضع دو کشور در مسایل منطقه ای و بین المللی به یکدیگر نزدیک است و آنها پشتیبان یکدیگر هستند.
گزارش خبرگزاری رسمی چین با اشاره به اینکه 'علی لاریجانی' در راس یک هیات بلندپایه شامل وزیر نفت، وزیر خارجه، وزیر اقتصاد و رییس بانک مرکزی به پکن سفر کرده است نوشت: اعضای این هیات قرار است با همتایان خود در پایتخت چین دیدار و با آنها درباره راه های ارتقا سطح مناسبات رایزنی کنند.
آساق**231**1904**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي چين ايران رييس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر

تعداد بازدید : 121 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 629 حمد بن جاسم نخست وزیر پیشین قطر در گفت وگویی خطبا به کشورهای عربی گفت: «به زانو درآوردن ایران را فقط در خواب خواهید دید... اگر از نفوذ منطقه‌ای ایران ناراحتید در سیاست‌های منطقه‌ای خود بازنگری کنید... اگر من به خاطر بی لیاقتی تو پیشرفت کنم میتوانی به من مهاجم بگویی؟ نه این تو هستی که باید با منطق و بهتر کردن وضع خود جلوی من را بگیری....» حرف‌‎های جالب این مقام قطری را می‌بینید و می‌‎شنوید.

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور