Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دو تیم سایپا و ذوب‌آهن به عنوان نمایندگان ایران در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز به میدان می‌روند. تیم فوتبال سایپا با الریان و ذوب‌آهن هم با الغرافه دیدار می‌کند و هر دو رقابت هم در قطر برگزار می‌شود.

تیم‌های فوتبال الغرافه قطر و ذوب آهن ایران درحالی در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019 در دوحه به مصاف هم می‌روند که پیروز این دیدار در گروه A با تیم‌های الوصل امارات، الزورا عراق و پلی‌آف دوم که احتمالا تیم صعود کننده از آن النصر عربستان باشد، همگروه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزپوشان اصفهانی فصل قبل بعنوان نایب قهرمانی لیگ برتر رسیدند و به دلیل قهرمانی پرسپولیس و استقلال در جام حذفی، به مرحله پلی‌آف رفتند و آنها باید در دیدار حذفی مقابل الغرافه به پیروزی برسند تا به مرحله گروهی صعود کنند.

از ستاره‌های ذوب آهن در این فصل فوتبال کشور می‌توان به محمدرشید مظاهری، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر، ماریون سیلوا، کریستین اوساگونا و ... اشاره کرد. ذوبی‌ها برای این دیدار محمدرضا خلعتبری و محمدزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند اما مصدومیت حسینی، هافبک ذوب آهن برطرف شده و او می‌تواند رو در روی الغرافه بازی کند.

مهدی طارمی، بازیکن تیم ملی در تمام بازی‌های لیگ ستارگان برای الغرافه به میدان رفت و موفق به زدن 6 گل در 16 مسابقه شد. هدایت این تیم برعهده کریستین گورکوف است و الغرافه تلاش می‌کند تا تیمش را به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برساند.

قضاوت این مسابقه حساس برعهده کریستوفر جیمز بیث استرالیایی است.

سایپا ایران

سایپا و الریان در دیداری حساس و در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت و هر تیمی که پیروز شود، به مرحله گروهی این مسابقات راه خواهد یافت. روزنامه استاد الدوحه قطر خبر داد که دو بازیکن تیم الریان عمر باری و دانیال جومو بازی را از دست داده اند و غیبت خواهند داشت.

دانیال جومو، هافبک دو ملیتی گینه ای- قطری که مقابل استقلال و پرسپولیس هم به میدان رفت، به زودی پایش را به تیغ جراحان می‌سپارد و نمی‌تواند مقابل سایپا باز کند. عمر باری هموطن او نیز که 32 سال سن دارد، به زودی فیزیوتراپی می‌کند تا آماده حضور در میادین شود. او گلر باتجربه و اصلی تیم الریان قطر بود.

باشگاه الریان قطر اعلام کرد که دنیل گومو و عمر باری دو بازیکنش را برای دیدار با سایپا ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2019 به خاطر مصدومیت از دست داده است.

گفتنی است، هر دو بازی از ساعت 18:30 به وقت ایران شروع می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی سایپا عربستان گروهی لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور اول، با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرش یوشیدا کشتی گیر دورگه ایرانی و ژاپنی از کشور ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

منبع: ایسنا

tags # کشتی آزاد ، المپیک پاریس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد + فیلم
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد
  • امامی سهیمه المپیک پاریس را کسب کرد
  • (عکس) دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • قابی ماندگار و زیبا؛ دیدار علی دایی با دختر معلول پرسپولیسی + عکس
  • عکس| دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد