Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@14:07:26 GMT

شهدا سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۱۸۴۱

شهدا سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا محمدرضایی، سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت دیروز دوشنبه، 29 بهمن به همراه جمعی از معاونین و رئیس بنیاد شهید جیرفت در دیدار با خانواده شهید «سجاد آباریان» گفت: امنیت و آزادی امروز ما از خون شهدا سرچشمه گرفته است كه آنرا نباید به بهای كم از دست داد.
وی افزود: باید با پیروی از راه شهدا با از خودگذشتگی و ایثاری كه در مكتب شهدا آموخته‌ایم پاسدار این امنیت و حافظ رسالتی باشیم كه به ما سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضایی بیان کرد: وظیفه همه است كه با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و خدمت بی‌منت به مردم عزیز كشورمان، راه آنها را ادامه دهیم.
سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت اظهار كرد: تكریم خانواده معظم شهدا وظیفه و تكلیفی همگانی است و ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم.
یادآور می‌شود، استواریکم شهید سجاد آباریان از شهدای عرصه نظم و امنیت در تاریخ 16 تیر سال 95 در درگیری با اشرار مسلح در منطقه مرزی استان سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد رضایی جیرفت شهید خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رستم عیدی پور در نشستی که باهدف قدردانی از تلاش‌ها و زحمات عوامل انتظامی دشت آزادگان در تامین امنیت و پیشگیری و مبارزه با انواع جرم به ویژه سرقت برگزار شد، گفت: تکریم و قدردانی  از عوامل  انتظامی باعث روحیه  مضاعف می‌شود.


وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مستمر فرماندهی  انتظامی در شهرستان به منظور افزایش ضرایب و شاخص‌های امنیتی، افزود: حضور پلیس مایه دلگرمی مردم و افزایش احساس امنیت  است.


عیدی پور ادامه داد: سرهنگ  مراونه، فرمانده انتظامی دشت آزادگان  و  نیرو‌های  همیشه در صحنه  در  کنار  کادر  زحمت کش  امور  برق  شهرستان  با  جلوگیری  از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق  با  توجه به  گرمای شدید  منطقه،  در  تکریم  و  رضایت نسبی   اهالی نقش  بسزایی  داشتند.


سرهنگ مراونه در این جلسه، با اشاره به این که نیروی انتظامی شهرستان دشت آزادگان با نگاه ویژه به همکاران خود در  امور  برق و به  جهت  رضایتمندی   اهالی  منطقه  با تمام قوا در خدمت تامین امنیت شهروندان و روستاییان به ویژه محافظت از تاسیسات خدمات رسانی عمومی از جمله کابل‌های برق و مخابرات است، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی عوامل زحمتکش انتظامی، سارقان کابل برق و مخابرات در این شهرستان  رصد، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که برخی از این سارقان سابقه چند بار دستگیری دارند.


در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر به فرماندهان دوایر مختلف انتظامی شهرستان، از زحمات آنها در برخورد با سرقت قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود