Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - سرپرست تیم فوتسال بانوان ترمه دستجردی یزد می گوید: حضور در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور هدف اصلی است که به لطف الهی و با حمایت های مردم و مسئولان استان و باشگاه با آمادگی کامل در مرحله نهایی با حریفان رقابت خواهیم کرد.

عطیه ملکوتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرین تیم برای حضور در مسابقات که از اول اسفندماه 1397 به مدت چهار روز در ساری برگزار می شود، زیرنظر کادر فنی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از 11 بازیکن تیم 2 نفر بومی و بقیه از سایر استان ها هستند که بر اساس صلاحدید کادرفنی جذب و در پیکارهای پیش رو حضور دارند.
به گفته سرپرست تیم ترمه دستجردی، مرضیه صالحی به عنوان سرمربی و همچنین بنفشه داوری در سمت مدیرفنی با تیم در ادامه رقابت های حضور دارند.
ملکوتی اظهار داشت: مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور با حضور هشت تیم در 2 گروه چهار تیمی پیگیری می شود و در پایان چهار تیم برتر جواز حضور در لیگ برتر را کسب می کنند.
وی تیم های هم گروه یزد را شهروند ساری (میزبان)، هیات فوتبال مریوان و سرد خزر ذکر کرد.
هم اکنون 10 تیم فوتسال در استان فعالیت دارد.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک‌میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها و مناطق عشایری زندگی می‌کنند.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال باشگاهي تيم بانوان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان ۲ - ۱ ویتنام/ ازبک‌ها حریف ایران شدند
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی