Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به برگزاری سومین جشنواره و مسابقات کشوری فناوری‌های نوین در صنعت آب و برق کارون کاپ در اهواز در مرکز همایش های بین المللی گیت بوستان گفت: ۱۰ نفر از دانش آموزان مبتکر ناحیه یک اهواز پس از حضور در کارگاه‌های تخصصی پژوهش سرای فارابی در این رقابت‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مسابقات کشوری در بخش‌های رباتیک، ایده پردازی، اختراعات، استارتاپ، سازه‌های ماکارونی، بتن و چرتکه با حضور پژوهشگران، علاقمندان، دانشجویان و دانش آموزان برگزار گردید، افزود: در بخش سازه‌های ماکارونی علی حلواساز؛ مقام اول و نیایش بابایی از دانش آموزان ناحیه یک اهواز مقام سوم این بخش را از آن خود کرد.

موسوی اصل تبدیل علم و خلاقیت به ثروت با بهره گیری از پتانسیل پژوهشگران و جوانان کشور از اهداف این مسابقه کشوری دانست و تصریح کرد: علی قلم باز نیز در بخش رباتیک، لیگ میکروموس به مرحله نهایی مسابقات این بخش راه یافت.

انتهای پیام/گ

پایان جشنواره کارون کاپ با درخشش دانش آموزان خوزستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۱۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان

به گزارش خبرنگار مهر؛ بنابر اعلام فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور تیم والیبال دانش آموزان ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی عازم کشور صربستان شدند که در ترکیب کادر فنی دو معلم تربیت بدنی کردستانی حضور دارند.

بر این اساس دکتر فردین کلوندی و حامد مرادی نمایندگان ورزش دانش آموزی کردستان هستند که همراه با تیم ملی عازم بلگراد شدند.

تیم ملی از ۲۹ فرودین تا ۱۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم‌های آلمان و اوگاندا و بلژیک می‌رود.

گفتنی است؛ کلوندی از همکاران ناحیه یک ومرادی نیز از همکاران شهرستان مریوان هستند.

کد خبر 6084517

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • اجرای بخش دوم لایروبی رودخانه کارون
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس