Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان پنج شنبه دوم اسفند در زاهدان برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی پودینه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان با حضور مجتبی میرزایی نسب دبیر اجرایی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  هزار و 508 نفر از استان در سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان ثبت نام کردند.

 

پودینه با بیان اینکه امسال همچون سنوات گذشته سیستان و بلوچستان میزبان مرحله شهرستانی و استانی جشنواره قرآنی مدهامتان خواهد بود، افزود: مرحله شهرستان این جشنواره در زابل برگزار شده و در شهرهای چابهار و سروان در روزهای آتی برپا می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با اشاره به اینکه دو اسفند، مرحله استانی سیزدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در مسجد جواد الائمه علیه السلام زاهدان برگزار می شود، تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره بعد از ظهر همان روز با حضور امام جمعه زاهدان برگزار می شود.

 

پودینه یادآور شد:این دوره از مسابقات در رشته های قرائت( تحقیق)، قرائت( ترتیل)، قرائت تقلیدی، حفظ کل، حفظ جزء 30، اذان و نقاشی برگزار می شود. مرحله کشوری این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده در مشهد برگزار می شود.

 

گفتنی است مدهامتان کوتاه ترین آیه قرآن است که به معنای دوباغ سرسبز و خرم است که این جشنواره با این آیه قرآنی مزین شده است

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان اصفهان اردبیل زاهدان استان بوشهر شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل فرهنگی و هنری مدهامتان جشنواره قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود