Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد رفیعی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرمایه اولیه این صندوق بیش از 55 میلیارد ریال است که 15 میلیارد ریال آن از اعتبارات داخلی پارک علم و فناوری و بقیه از محل دانشگاه های مختلف استان تامین شود.
وی ادامه داد: 34 درصد مجموع این اعتبار نیز به زودی از محل اعتبارات ریاست جمهوری به این صندوق تزریق می شود و پیش بینی می شود سرمایه این صندوق به زودی به 100 میلیارد ریال برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی اضافه کرد: پارک علم و فناوری استان به عنوان رئیس هیات مدیره، دانشگاه علوم پزشکی به عنوان مدیرعامل و دانشگاه های استان نیز به عنوان بازرسان این صندوق معرفی شده اند.
رفیعی گفت: وجود این صندوق نقش مهمی در توسعه شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد در استان دارد.
وی افزود: میزان ظرفیت فناور استان مرکزی در همه بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی به صورت کارشناسی شناسایی شده و بیشتر نیروها و انرژی های پارک علم فناوری استان در بخش هایی که ظرفیت توسعه وجود دارد منعکس شده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی اظهار داشت: با وجود ظرفیت های ارزشمندی که در پارک علم و فناوری استان مرکزی وجود دارد، بازارسازی و بازاریابی تولیدات همچنان به عنوان یک مشکل اساسی خودنمایی می کند که پارک علم فناوری استان برنامه های مدونی را برای اصلاح این نقیصه تدوین کرده است.
70 شرکت دانش بنیان در استان مرکزی فعالیت می کنند.
6013/ 3017/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان مرکزی انرژی دانشگاه علوم پزشکی فناوری کارشناسی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان با حضور علی خطیبی، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم تحقیقات و فناوری همزمان با ظهر پنج‌شنبه در شاهرود افتتاح شد.

محسن نظری پارک علم و فناوری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره این طرح بیان کرد: رشد و توانمندسازی متخصصان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه هوش مصنوعی محور اصلی این مرکز است.

نظری با بیان اینکه هدایت و تسهیل‌گری تیم‌های نوآور جهت شناخت مسیر کسب و کار و ورود به بازار هوش مصنوعی دیگر محور فعالیت‌های این مرکز است، ابراز کرد: این مرکز می‌کوشد تا هدایت و راهبری افراد علاقه‌مند و متخصص برای ورود به تخصصی و کسب و کار هوش مصنوعی را صورت دهد.

وی گفت: مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان در شاهرود مرکزی تخصصی با رویکرد تقاضا محور و با بکارگیری امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های حرفه‌ای است.

کد خبر 6081965

دیگر خبرها

  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز آموزش و فناوری غله و نان در خوزستان+فیلم
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد