Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردی،  آزادراه کرج - تهران حدفاصل پل کلاک تا گرمدره و  محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین است.

وی افزود: بارش برف و باران در استان‌های اردبیل و خراسان جنوبی و بارش باران در استان‌های گیلان، گلستان و مازندران گزارش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: مه گرفتگی در استان‌های اردبیل، لرستان و همدان مشاهده می شود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: محور شریانی بدره - دره شهر واقع در استان ایلام مسدود است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های غیرشریانی شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، پونل - خلخال، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، رویان - بلده، اندیکا - شهرکرد، پدافند هوایی - امیدیه و چاهان - زرآباد به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک بارش برف و باران خراسان جنوبی بارش باران کنترل ترافیک بارش برف و باران پلیس راهور ترافیک جاده کنترل ترافیک وضعیت ترافیک جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران

عارف امرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های استان تهران اظهار کرد: هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران در حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس هستیم.

وی با بیان اینکه تردد در محور آزادراه تهران - شمال روان است، گفت: به همه رانندگان توصیه می‌شود در زمان ترافیک فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ کنند تا در صورت ترمز از برخورد جلوگیر ی شود، همچنین حرکت میان خطوط و سبب سبک تر و روان شدن مسیر شده و از بی نظمی جلوگیری می‌کند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در ادامه به تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه اشاره کرد و عنوان کرد: این محورها هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

امرایی بیان کرد: برای سایر محورهای مواصلاتی نیز تردد روان گزارش شده است.

کد خبر 6079416

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • ترافیک در پایتخت اما روان
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران