Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، افشین بابا حسینی گفت: واگذاری این غرفه‌ها از طریق مزایده عمومی در روزنامه‌های رسمی کشور به ۱۵ هنرمند در ۱۵ رشته بومی و سنتی صنایع دستی به مدت یکسال واگذار شده است.

وی اظهار داشت: غرفه‌های صنایع دستی استان تا قبل از شروع سفر‌های نوروزی فعال می‌شوند و در طول سال آماده عرضه محصولات به بازدیدکنندگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: پیش بینی می‌شود در راستای تجهیز و راه اندازی غرفه‌های این نمایشگاه ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شود.

بابا حسینی ادامه داد: این غرفه‌ها به دلیل احداث درمحوطه باز و در معرض باد و باران دچار فرسودگی شده اند که اکنون عملیات استحکام سازی، ایزوگام سقف، استحکام دیواره‌ها و نورپردازی آن‌ها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در فاز نخست بهره برداری این نمایشگاه ۱۵ غرفه آماده شده که در صورت تامین اعتبار نمایشگاه صنایع دستی استان فاز‌های بعدی این نمایشگاه نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام /د

۱۵ غرفه نمایشگاه دایمی صنایع دستی لرستان تجهیز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع دستی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان نمایشگاه صنایع دستی وسوغات  سیرجان با ۵۵ غرفه  هر سال در ایام نوروز  برای حمایت از هنرمندان واحیاء صنایع دستی دایر می شود تا هنرمندان این رشته بتوانند هنر خود را به نمایش بگذارنند ومحصولات خود را بفروش برسانند.
نمایشگاه سیرجان تا پایان تعطیلات نوروز در محل گذر گلیم پذیرای علاقمندان  است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح بازارچه موقت صنایع‌ دستی در بوستان ملل ساری
  • برگزاری بازارچه صنایع دستی و کتاب و سوغات نوروزی در هندیجان
  • نمایشگاه صنایع دستی وسوغات سیرجان
  • فروش بیش از ۵۲ میلیارد ریال صنایع‌ دستی در مازندران
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه‌های آذربایجان غربی
  • صنایع‌دستی همواره در کنار مناسک دینی قرار داشته است
  • فروش شش میلیارد تومان صنایع دستی در خراسان رضوی در ایام نوروز
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در موزه‌های آذربایجان غربی 
  • بازدید روزانه ۵ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری اردستان
  • برپایی بیش از ۸۸۰ غرفه صنایع دستی در خراسان رضوی