Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر محمدعلی آسایش متخصص جراحی دهان فک و صورت در آستانه برگزاری هفدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت در ارتباط با برگزاری سمپوزیوم محققین جوان گفت: نهمین کنگره ایمپلنت خلیج فارس و هفتمین سمپوزیوم محققین جوان همزمان با هفدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت برگزار می‌شود و تمام دانشجویان و رزیدنت های تخصصی دندانپزشکی و پزشکی می‌توانند در این برنامه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۴۰۰ عنوان مقاله و پوستر به دبیرخانه کنگره ارسال شده است که رقم بسیار قابل توجه و بی سابقه بوده است که نشان از جایگاه بسیار خوب کنگره بین المللی جراحان دهان فک و صورت دارد.

دبیر علمی هفتمین سمپوزیوم محققان جوان ادامه داد: همه مقالات در جلسه داوری توسط اساتید برجسته و صاحب‌نظر مورد بررسی قرار گرفته و 50 مورد از آنها به صورت سخنرانی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در هتل المپیک ارائه خواهد شد. همچنین حدود 150 پوستر به صورت الکترونیک در دو روز با زمانی معادل 24 ساعت ارائه اختصاص به ارائه پوستر خواهد شد.

این عضو هیات علمی دانشگاه گیلان در ارتباط با بیشترین علت مراجعه به این جراحان گفت: به دلیل گستردگی رشته و همپوشانی آن با رشته های تخصصی گوش و حلق و بینی و پلاستیک میزان مراجعات بسیار بالا و به دلایل مختلف است ولی برخی از مراجعات مثل اختلالات مفصلی به صورت اختصاصی توسط جراحان دهان فک و صورت مورد بررسی و درمان قرار می گیرد.

دکتر آسایش با اشاره به اینکه درگیری مفصلی یکی از مواردی به شمار می رود که توسط متخصصان جراحی دهان، فک و صورت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: این مسئله درمان های متفاوت دارویی و جراحی را اعم از ساده و پیشرفته در برمی‌گیرد و درگیری مفصلی می تواند سبب ایجاد صدا و درد فک در هنگام غذا خوردن یا صحبت کردن شود. تصوراتی همچون صحبت کردن بیش از اندازه و یا خوردن غذاهای سفت به عنوان علل صداهای فکی باورهای غلط رایج در سطح جامعه است.

جراح دهان فک و صورت گفت: نقص مادرزادی در استخوان ها و عضلات ناحیه فک، ضربات دوران کودکی ، شکستگی‌ها، سن و همچنین تصادفات از علل ایجاد درد مفصل به شمار می رود که در صورت بی‌توجهی می‌تواند به سبب دررفتگی فک و دیگر مشکلات مفصل گیجگاهی شود.

وی گفت: صداهای ناحیه فک معانی و تفاسیر مختلفی دارد و از طیف ساده تا گسترده را شامل می‌شود که درمان‌های مختلفی را به همراه دارد ولی آنچه حائز اهمیت بوده این است که افراد در صورت مواجهه با این صداها در ناحیه فک آن را جدی گرفته و حتما به جراح دهان، فک وصورت مراجعه کنند زیرا تشخیص و درمان به موقع بسیار حائز اهمیت است و از مشکلات آتی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

20 / 20 دکتر محمدعلی آسایش متخصص جراحی دهان فک و صورت هفدهمین کنگره جراحان دهان فک و صورت علل ایجاد صدا در فک دبیر علمی هفتمین سمپوزیوم محققین جوان نهمین کنگره ایمپلنت خلیج فارس نقص مادرزادی در استخوان ها عضل

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست حامد افشاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس/ملاردو صفادشت با مسئولان ادارات و مدیران شهرک‌های صنعتی و صاحبان صنایع در عرصه کسب‌وکار با محور بررسی راهکار‌های تعامل و همکاری دانشگاه با صاحبان صنایع اجرای رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حامد افشاری در این نشست اظهار کرد: دانشگاه آزاد متعلق به مردم است و حضور فعال صنایع می‌تواند یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور و حتی جهان را ایجاد کند.

وی افزود: نمونه بارز این تلاش و شعار ما می‌توانیم در عملیات غرورآفرین وعده صادق بود. ۲۵ سال پیش نمی‌توانستیم حتی یک سیم‌خاردار تولید کنیم؛‌ اما اکنون توانایی کشور به جایی رسید که جزء قدرتمندترین کشور‌های موشکی دنیا شده؛ بنابراین در بحث علمی هم می‌توانیم در خیلی از حوزه‌ها نقش‌آفرینی کنیم و نه تنها در عرصه علمی؛ بلکه در عرصه بین‌المللی می‌توانیم نقش‌آفرین باشیم که همه اینها احتیاج به خودباوری دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد‌های شهرقدس/ملاردو صفادشت گفت:‌ در منطقه غرب استان تهران ظرفیت‌هایی شامل صنایع، دانشگاه و بنگاه‌های اقتصادی وجود دارد و با توجه به اینکه اکنون مشکل  کشور بحث امید است. با وجود اینکه نسبت به گذشته و دوران قبل از انقلاب رفاه و امکانات رفاهی نسبت به دوران قبل از انقلاب بیشتر شده؛ رسانه‌های غربی همیشه سعی در ایجاد ناامیدی و پوچ‌گرایی برای نسل جوان داشتند و همیشه باعث نگرانی مردم در منطقه و درباره آینده بودند که چه خواهد شد.

افشاری عنوان کرد: مهم‌ترین کار دانشگاهیان ایجاد امید، خودباوری و عمل کردن به شعار ما می‌توانیم و تحقق وعده‌های رهبری در شعار سال است. درصدد هستیم تا رویداد‌هایی نظیر رویداد صدرا را در حوزه اشتغال و کارآفرینی دانشجویان نظیر داشته باشیم و برنامه‌های تنظیم‌شده را در آینده نزدیک اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • میکرو بمب‌افکن برای مقابله با تومور سرطانی ساخته شد
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است
  • حجاب استایل‌ها، اغتشاشاگران فرهنگی!
  • دیوار صوتی‌های بزرگراه ها نوسازی شدند | مقابله با صداهای با آلوده در اتوبان ها
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم