Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، جاسم ویشگاهی، بازیکن سابق تیم ملی کاراته درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در دوبی امارات 2019 در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: خداروشکر که تیم ملی کشورمان عملکرد بسیار خوبی دارد و در هر مسابقه‌ای هم بانوان و مردان توانستند مدال کسب کنند و این قابل تقدیر است، اما کاراته‌کاها برای رسیدن به سهمیه المپیک نیاز بسیاری به حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ملی‌پوشان برای رسیدن به سهمیه المپیک نیاز مبرم به حضور در مسابقات مختلف لیگ جهانی دارند. فدراسیون همه تلاش خود را به کار می‌برد تا کاراته‌کا ها را به مسابقات مختلف اعزام کند اما هزینه سفرها بسیار است و فدراسیون به اجبار هر ورزشکاری که رنکینگ خوبی دارد را به مسابقات اعزام می‌کند.

بازیکن اسبق تیم ملی کاراته، درباره عملکرد تیم ملی بانوان کاراته، گفت: بانوان کاراته‌کا در مدت اخیر عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و اگر شرایط مساعد باشد می‌توانند کسب سهمیه کنند. شاید الان انتقادهایی از حمیده عباسعلی شود اما این ورزشکار اگر حواشی را از خود دور کند و دغدغه‌های فکری این ورزشکار کاهش یابد می‌تواند درخشش خوبی در رقابت‌های مختلف داشته باشد. یک اخلاق خاصی هم که این ورزشکار دارد این است که اگر با مربی رابطه خوبی برقرار نکند نمی‌تواند به آمادگی لازم برسد. زمانی که یک ورزشکار در رقابتی به مدال رسید این پایان کار نیست و ورزشکار باید در هر رقابتی به مدال برسد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق بودجه تیم ملی فوتبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم