Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@17:25:06 GMT

تیم ملی بانوان ایران به فلسطین اشغالی می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۱۵۷

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا، با تیم‌های چین تایپه، فیلیپین و فلسطین هم گروه شده است. طبق مقررات AFC، یکی از تیم‌های هر گروه می‌تواند میزبانی یک دوره را در اختیار بگیرد که فلسطین از قبل برای این مسابقات میزبان شده است.

فلسطین در بخش‌های اشغالی میزبان این مسابقات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فلسطین در مرحله نخست انتخابی المپیک در آسیا هم میزبان بود که بازی‌های گروه مربوط به فلسطین در شهرک الرام در استان اورشلیم از نواحی فلسطین اشغالی برگزار شد.

با این حساب و در حالی که حدود ۵۰ روز تا شروع مسابقات باقی مانده، محل برگزاری مسابقات در سایت AFC بصورت رسمی درج نشده، ولی انتظار می‌رود این کشور هم‌چنان در ورزشگاه فیصل الحسینی الرام میزبان باشد که در این صورت بحران جدی برای ورزش ایران ایجاد خواهد شد.

طبق قوانین داخلی ایران، هیچ ایرانی حق سفر به سرزمین‌های اشغالی را ندارد.

در صورت میزبانی فلسطین در شهر الرام، تیم ملی ایران در صورت حضور در این رقابت‌ها باید به الرام سفر کند اما در طول ۴۰ سال گذشته پس از انقلاب اسلامی، هیچ فرد یا گروهی از ایران به فلسطین اشغالی سفر نکرده و به نظر می‌رسد که تیم ملی بانوان ایران نیز راهی جز انصراف از رقابت‌ها و وداع با المپیک ۲۰۲۰ ندارد.

این مسابقات از ۲۰ فروردین تا ۲۸ فروردین ۹۸ برگزار خواهد شد.

تنها راه چاره ایران هماهنگی با کنفدراسیون فوتبال آسیا و گرفتن میزبانی از فلسطین یا انتقال شهر و کشور میزبان به کشور ثالث باشد.

باید دید مسوولان فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و مسوولان تیم ملی بانوان چه واکنشی به این اتفاق خواهند داشت و چه سرنوشتی در انتظار تیم ملی ایران خواهد بود؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد

به گزارش "ورزش سه"، اردوی آماده سازی تیم ملی فانکشنال فیتنس بانوان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در باشگاه دختران ایران استان قزوین در حال برگزاری است.

این اردو از ۲۵ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت به مدت یک هفته ادامه دارد.

تیم ملی فانکشنال فیتنس بانوان ایران با ترکیب هانیه حسینی، راضیه زارعی، مهسا یادگار، سما زارعی و زهرا بهرامی در بخش انفرادی و زینب عبدلی به همراه وحیده آقایی در بخش دو نفره با هدایت ابریشم ارجمندخواه، کیمیا هاشمی و ماه فروغ صفاری برای اولین بار در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.

مسابقات فانکشنال فیتنس قهرمانی آسیا از ۲۷ اردیبهشت در ازبکستان برگزار می‌شود.

????وحید رشوند

دیگر خبرها

  • مسیر آسیا از قزوین می‌گذرد
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • اهواز، میزبان مسابقات وزنه‌برداری کارگری قهرمانی ایران
  • البرز میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام آسیایی شد
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پاروزنان روئینگ عازم کره جنوبی شدند