Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@16:13:46 GMT

دستفروشان پایتخت شناسنامه‌دار می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۲۲۷

حمیدرضا تحصیلی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، با اشاره به حضور گسترده دستفروشان در نقاط مختلف شهر تهران و مزاحمت‌هایی که برای مردم ایجاد می‌کنند، اظهار کرد: موضوع ساماندهی دستفروشان چند وجهی است و به همین دلیل باید چند بخش در شهرداری تهران به هم کمک کنند تا این مسأله حل شود.

وی با بیان اینکه شرکت شهربان اولین بخشی است که باید نسبت به ساماندهی دستفروشانی که سد معبر می‌کنند، اقدام کند، افزود: بخش دیگر ما هستیم که باید با هماهنگی منطقه زمین‌هایی را در اختیار بگیریم تا پس از تجهیز، دستفروشان را در آن‌جا مستقر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه این برنامه در سطح تهران اجرا می‌شود و نقاط مختلف را برای این کار شناسایی می‌کنیم، تصریح کرد: با این اقدام دستفروشان در همان منطقه ساماندهی می‌شوند.

تحصیلی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران وظیفه‌ای ندارد که اگر کسی بساط گستری می‌کند به او جا دهد، گفت: کمک ما به صورت محدود برای کسانی است که تشخیص می‌دهیم نیازمند هستند و شغلی ندارند و کسانی که چنین شرایطی داشته باشند، حتماً نسبت به حضور در اماکن تعیین شده اقدام خواهند کرد.

وی در خصوص اماکنی که برای این کار در نظر گرفته شده است، افزود: در حال حاضر مشغول مطالعه هستیم که بهترین روش برای این کار انتخاب شود و اولویت ما برای ساماندهی دستفروشان چهارراه‌ولیعصر (عج) و مناطق ۶، ۱۱ و ۵ است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: ما در این طرح به هیچکس به صورت ثابت مکان استقرار نمی‌دهیم و برای همین استقرار موقت هم دستفروشان را شناسنامه‌دار می‌کنیم تا بتوانیم کار را مدیریت کنیم.

تحصیلی تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا دستفروشان را تا شب عید ساماندهی کنیم و هر چقدر مناطق بیشتر به ما مکان بدهند، ما هم بیشتر می‌توانیم دستفروشان را ساماندهی کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهر تهران شهرداری تهران شهرداری شب عید شب عید شهر تهران شهرداری شهرداری تهران دستفروشان نوروزی ساماندهی دستفروشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر اظهار کرد: طی اجرای طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی که به مدت ۱۵ روز در شهر تهران به اجرا در می‌آید نقاط گوناگون کلونی آسیب در شهر تهران مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از این نقاط آسیب مربوط به محل زندگی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری چاه در زمین بایر در محدوده خیابان فداییان اسلام جنوب نبش خیابان زنگنه بود.

احمدی صدر ادامه داد: به همت گشت حامی شهر این سازمان، گشت فوریت‌های اجتماعی منطقه ۱۶، عوامل ناحیه ۳ منطقه ۱۶ و با همکاری ایستگاه آتش نشانی بعثت این کلونی برچیده شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: فردی که در این کلونی حضور داشت و پاتوقی برای خود و دیگر معتادان متجاهر فراهم کرده بود مورد ساماندهی قرار گرفت.

کد خبر 6079059

دیگر خبرها

  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها
  • کسب‌وکار میلیونی در زیر ‌زمین | چگونه دستفروشان، مترو را قرق کرده‌اند؟
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • گلایه شهرداری بیرجند از نبود همکاری برای ساماندهی دستفروشان