Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، این کتاب توسط یوسف ساجد، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و یاور ساجد، عضو جهاددانشگاهی استان اردبیل به رشته تالیف درآمده است.
در این کتاب آشنایی با مراحل مختلف پروژه اعم از مطالعات فاز صفر، انتخاب مشاور، انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار، شرایط عمومی و خصوصی پیمان، متره و برآورد هزینه، آگهی مناقصه، بالاسری دفتری، سود پیمانکار و همچنین عوامل ذینفع در پروژه، انواع سیستم‌های اجرای پروژه، روش دو، سه و چهار عاملی، روش مدیریت پروژه، انواع اشکال پیمان‌های ساخت و اشکال حقوقی شرکت‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فصل پنجم کتاب اصول مدیریت تشکیلات کارگاهی و کنترل پروژه که به قیمت ۱۸ هزار تومان قابل تهیه می‌باشد، عوامل موثر بر تاخیر پروژه‌ها، اصول برنامه‌ریزی، روش‌های مختلف برنامه‌ریزی شبکه، روش نمودار گانت، روش مسیر بحرانی، انواع روش‌های تحلیل شبکه و اشتباهات رایج ترسیم شبکه مطرح شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا اردبیل انتشارات جهاد دانشگاهی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب آداب آبادانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، کتاب «در جستجوی آداب آبادانی» در مکتب معماری یزد، گزیده‌ای از مقالات این حوزه به قلم محمدرضا اولیا و با مقدمه‌ای از هادی ندیمی و به کوشش گروه پژوهشی والا در انتشارات سوره‌مهر به چاپ رسید.

این کتاب در زمینه معماری ایرانی اسلامی و مرمت حکمت و هنر اسلامی آثار برجسته‌ای دارد. مقالات این اثر  به صورت پراکنده در بازه زمانی ۱۳۶۰ تا ۱۳۸۰ در نشریه‌های مختلف به چاپ رسیده و در این کتاب تدوین و منتشر شده است.

سحر قناعتی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • راهکار هایی برای کنترل اشتها
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل