Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@20:03:52 GMT

قتل بعد از تماشای فوتبال!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۲۹۹

قتل بعد از تماشای فوتبال!

روزنامه خراسان: پسر نوجوانی که بعد از تماشای بازی فوتبال در یک درگیری خیابانی مرد جوانی را به قتل رسانده بود در کمتر از ۲۴ ساعت با تلاش و هدایت مقام قضایی و همکاری دایره جنایی و پلیس آگاهی کرمان دستگیر شد.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در تشریح جزئیات این حادثه، روز گذشته گفت: تعدادی جوان که به منظور تماشای یک مسابقه فوتبال در خانه یکی از دوستان دورهم جمع شده بودند پس از پایان مسابقه درخیابان با راننده یک خودرو به صورت لفظی درگیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگارما، قاضی سجاد علیدادی سلیمانی افزود:راننده خودروکه همسایه دوستان متهم بوده است به داخل منزل می‌رود وپس ازمدتی برادروی ازخانه بیرون می‌آیدودرکوچه با متهم درگیر می‌شود و با ضربه چاقو به قتل می‌رسد.


این مقام قضایی با بیان این که مقتول با هویت «الف. ع» متاهل و ۳۴ سال داشته است، افزود: وی با ضربه چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است. ناتوانی در کنترل خشم، مصرف مشروبات الکلی ودرگیری لفظی از مهم‌ترین علل این جنایت بوده است. بازپرس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان خاطرنشان کرد:با توجه به این که قاتل ۱۶ سال دارد با قرار نگهداری موقت به کانون اصلاح و تربیت معرفی و تحویل شده است وتحقیقات تکمیلی در خصوص این حادثه و علل احتمالی دیگر آن ادامه دارد.

وی با اشاره به لزوم برقراری امنیت ومقابله با جرایم خشن، تصریح کرد:دستگیری متهمان درنزدیک‌ترین زمان ممکن به منظورحفظ امنیت روانی مردم واحقاق حق درپرونده‌های قتل باهمکاری پلیس آگاهی کرمان دردستورکارقرار دارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل تماشای فوتبال پسر نوجوان درگیری خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هشتم این رقابت ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد ۲ تیم به مساوی یک بر یک دست یافتند.
همچنین قرار بود دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر اهواز بر گزار شود اما این بازی به تعویق افتاد.
با پایان یافتن هفته بیست و هشتم تیم خیبر خرم آباد در یک بازی پرگل خانگی با نتیجه چهار بر سه از سد دریا بابل انتهای جدولی و در خطر سقوط گذشت و با ۶۴ امتیاز همچنان در صدر باقی ماند، چادر ملو اردکان یزد با ۵۷ امتیاز دوم است، تیم فجر با یک بازی کمتر و با ۵۵ امتیاز سوم است و در صورتی که بتواند بازی عقب افتاده خود را ببرد می تواند به رده دوم جدول صعود کند.
همچنین تیم نفت مسجدسلیمان هم که شانس صعود به لیگ برتر را دارد با ۵۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.
مس کرمان با ۳۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۳۴ امتیاز سیزدهم است.
در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم های شاهین بندرعامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • تعقیب قضایی۶ هزار متهم قاچاق کالا و ارز /دستگیری ۵١٢ نفر مجرم خطرناک و اراذل
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • دستگیری ۵۹۳۶ متهم قاچاق کالا و ارز در استان کرمان
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)