Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی «مهارت کسب آرامش و مدیریت استرس» با ارائه دکتر جوانشیر در پژوهشکده باقرالعلوم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نشست تخصصی «مهارت کسب آرامش و مدیریت استرس» با رویکرد اسلامی در سبک زندگی امروزی از سوی پژوهشکده باقرالعلوم و با همکاری مؤسسه اندیشه و فرهنگ ملل و معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست، دکتر «عباس جوانشیر» روانشناس و استاد دانشگاه به تبیین موضوع می‌پردازد که محورهای مورد بحث در این نشست شامل تعریف و ریشه‌های اضطراب، آثار و پیامدهای اضطراب و شیوه‌های مدیریت استرس و خشم هستند.

 

این نشست روز چهارشنبه اول اسفند ساعت 10 تا 12 در سالن همایش‌های پژوهشکده باقرالعوم علیه‌السلام واقع در بلوار نیایش، جنب مصلای قدس قم برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/414

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اصفهان خبرگزاری شبستان اردبیل زاهدان استان بوشهر شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل دارالشهدای آران و بیدگل استرس پژوهشکده باقرالعلوم کاهش استرس نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد

نشست خبری حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و اسماییل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس برگزار شد. 

بعد از استقبال رسمی «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، دور اول مذاکرات آن‌ها برگزار شد.

در این مذاکرات، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه، «علی اصغر خاجی» دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و «خالد قدومی» نماینده حماس در تهران نیز حضور دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • گزارش آیت الله ایازی درباره انجمن مباحثات قرآنی ۸ فروردین
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد
  • آثار تخصصی و جدید پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن رونمایی شد
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • نشست تشکل‌های کشاورزی با منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی
  • نشست خبری وزیر امور خارجه و اسماییل هنیه برگزار شد
  • نخستین جشنواره تعالی زیست مجازی در قم برگزار می‌شود