Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@12:54:49 GMT

انعطاف بدنی عجیب دختر ۸ ساله جلوی دوربین‌ها!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۳۹۷

انعطاف بدنی عجیب دختر ۸ ساله جلوی دوربین‌ها!

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

بیماری هزار چهره

 

 

 

قلدری های مرگ آفرین، نزاع های بی پایان

 

 

 

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری از امروز

 

 

 

فقر اخلاق و جوانمردی در فوتبال ایران

 

 

 

بن سلمان مالک منچستریونایتد میشود؟

 

 

 

آموزش شناختی به مدارس می رود؟

 

 

انعطاف بدنی عجیب دختر 8 ساله جلوی دوربین ها !



 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: فشار خون بیماری قلدری مرگ نزاع خیابانی پلیس بزهکاری جرم کارت آزمون دکتری اخلاق جوانمردی فقر فوتبال ایران بن سلمان عربستان منچستر یونایتد آموزش شناختی میزان انعطاف بدنی ژیمناستیک استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی تابناک جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!

 به گزارش تابناک، اعتمادآنلاین نوشت: سردار  علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: ابتدای فروردین ماه سال جاری در پی مفقود شدن دختری حدودا 20 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست طی انجام تحقیقات ابتدایی از شاکی دریافتند دختری جوان به بهانه خرید  از منزل بیرون رفته ولی پس از خروج از منزل دیگر به منزل بازنگشته است.

این مقام  پلیسی  ابراز داشت:  خانواده دختر حین تحقیقات کارآگاهان اعلام کردند اعضای خانواده او را در یکی از خیابان های مرکز شهر تهران سوار بر یک خودروی پراید مشاهده کرده اند

وی تصریح کرد: با تحقیقات میدانی معلوم شد این دختر به  همراه یک مرد جوان از مغازه ای اقلام خوراکی تهیه کرده است. به این ترتیب ابتدا چهره مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد.

 
سردار ولی پور گودرزی متذکر شد: پس از مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی با هماهنگی های قضائی  متهم در مخفیگاهش دستگیر و همراه دختر جوان به پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه عنوان کرد: متهم در بازجویی اولیه اقرار داشت؛ حدودا 3 سال با این دختر آشنا بودم و به دلیل علاقمندی و قصد ازدواج با وی موضوع را باخانواده او درمیان گذاشتم، اما بدلیل اعتیاد به موادمخدر و استفاده از نوشیدنی های غیر مجاز  با مخالفت های شدید خانواده او روبروشدم و چاره ای جز فراری دادن او نداشتم که با طرح نقشه قبلی وی را از منزل خارج کردم و با خود به منزلم در مرکز شهر تهران بردم.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: دختر جوان تحویل خانواده شد و پس از آن طی صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، متهم پس از تکمیل پرونده به زندان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراف عجیب مسعود فراستی مقابل دوربین
  • ببینید | اعتراف عجیب مسعود فراستی مقابل دوربین
  • بازداشت مولوی پاکستانی حین تجاوز به دختر 12 ساله
  • عکس| یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • فلیپه ملو: دنی آلوز و روبینیو باید حبس‌شان را بکشند و درس عبرت شوند
  • ماجرای نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی چه بود؟
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!