Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مجلس ترحیم و بزرگداشت برادر «حسین دهقان» امروز از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مجلس ترحیم و بزرگداشت برادر «حسین دهقان» مشاور فرمانده معظم کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرحوم «علیرضا دهقان» برادر حسین دهقان روز دوشنبه هفته گذشته در حالی که همراه همسر و فرزندش در جاده اصفهان به آباده در حرکت بودند، بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفتند.

روز پنجشنبه هفته گذشته نیز مراسم ترحیمی به همین مناسبت در روستای پوده شهرستان شهرضای اصفهان برگزار شد.

علاوه بر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، شخصیت‌های کشوری و لشکری «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس‌جمهور، سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی، این ضایعه را به حسین دهقان تسلیت گفتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین دهقان وزیر سابق دفاع تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «مجتبی ذوالنوری» در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع (سپند) اظهار کرد: امروز سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در حال حاضر در شرایطی به سر می‌بریم که نیروهای مسلح و سپاه ما با اقتدار، صلابت و قدرت کامل هستند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند.

وی ادامه داد: در این شرایط مجلس با تصویب کلیات طرح مذکور هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران داد.

نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی درباره طرح سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع گفت: دنیا به سمت تجهیزات نوین و زیستی در حال حرکت است و این طرح در این راستاست. اقدام امروز مجلس عملاً زمینه نیروهای مسلح کشور را در کسب قدرت بازدارندگی و تنبیه دشمنان اسلام و تضمین امنیت کشور فراهم می‌کند.

کد خبر 6084214 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • رای مجلس به برخورداری سپند از امتیازات و تخفیفات صنایع دفاعی و سایر مراکز تحقیقاتی
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیرو‌های مسلح با فرمانده کل قوا
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • تشکیل سازمان «سپند»باعث قدرت بازدارندگی و تضمین امنیت کشور می‌شود
  • تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • مراسم ترحیم پرویز داوودی