Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@22:08:34 GMT

چیپ من جواب حرکت برزای بود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۴۶۸

به گزارش پارس نیوز، 

علی علیپور پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده گفت: بازی سختی بود خدا را شکر که توانستیم به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

مهاجم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا بهنام برزای حرکتی انجام داد، گفت: بله، او حرکت زشتی انجام داد آدم بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهد در موردش فکر کند حرکت برزای باعث شد بازی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در مورد ضربه پنالتی چیپی که زد گفت: ضربه چیپ در جواب حرکت بهنام برزای بود.البته برزای متوجه اشتباهش شد و عذر خواهی کرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازی شکر بازی پرسپولیس شکر پارس حرکت برزای پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند

گواردیولا با توجه به بازی‌های باقی مانده که از نگاه او دشوار هستند، به بازیکنان هشدار داد که منچسترسیتی نیز می‌تواند مثل لیورپول بخورد 

طرفداری | منچسترسیتی در یکی از بازی‌های معوقه خود به پیروزی دست یافت تا با یک بازی کمتر به یک امتیازی آرسنال برسد. 

شاگردان پپ گواردیولا در ورزشگاه آمکس کار چندان سختی برای پیروزی مقابل برایتون نداشتند و در پایان با گل‌های کوین دی بروین، فیل فودن و خولیان آلوارز به برتری 4-0 دست یافتند. سیتیزن‌ها که اکنون در بهترین فرمشان قرار گرفته‌اند، تنها 5 پیروزی برای دست‌یابی به چهارمین جام پیاپی خود در لیگ برتر فاصله دارند. گواردیولا در اولین واکنش مقابل دوربین اسکای قرار گرفت.

امشب با این پیروزی یک عرضه اندام داشتید. چه‌قدر پیام شما برای رقبا مهم بود؟ عرضه اندام ما 3 امتیاز بود! این تنها پیام بازی بود. ما دو صبح باید خانه باشیم و فردا به ناتینگهام سفر کنیم. پیام بازی همین بود، ما پیروز شدیم و باید ببینیم چه کاری می‌توانیم برای قهرمانی انجام دهیم.  همیشه به این نکته اشاره می‌کنید که «می‌دانید چه کاری انجام دهید». این دانش چه‌قدر برای کورس مهم است؟ 

ما قبل در چنین موقعیتی حضور داشته‌ایم اما به معنای پیروزی نیست. برای این که یک اتفاق انجام بگیرد، ما باید یه کاری انجام بدیم. برایتون تسلیم نمی‌شود، در نیمه دوم دیدید. اما در نیمه اول بازی‌خوانی کردیم، فضای خالی پیدا کردیم و در زمان درستی به گل رسیدیم. لحظاتی ما آن‌ها را مجازات کردیم. 

امروز اختلاف تفاضل گل با آرسنال را تک رقمی کردید. به آن‌ها می‌رسید؟  

رسیدن به آن‌ها سخت است. فاصله زیادی وجود دارد. آن‌ها گل‌های زیادی می‌زنند و گل چندانی دریافت نمی‌کنند. باید ادامه دهیم، فارست می‌خواهد زنده بماند. خارج از خانه با فولام و اسپرز بازی داریم. بازی مقابل اسپرز همیشه سخت است.  

کوین دی بروین اولین بار ضربه سر گلزنی کرد. نظرتان چیست؟ 

اگر او می‌خواهد گل‌های بیشتری با سر به ثمر برساند، ما استقبال می‌کنیم. 

فیل فودن هم به گل شماره 55 خود رسید. او تحت هدایت شما پیشرفت کرده است. فودن کاندید بازیکن سال خواهد بود؟ 

بله، البته. اما او فقط جام قهرمانی لیگ برتر را می‌خواهد. او در گل‌های زیادی مشارکت دارد و در این سن، جام‌های زیادی کسب کرده است. نسبت به چند بازی گذشته کمی بهتر بازی کرد. سرعت بیشتری داشت و آرام‌تر بود.  

در مورد کورس قهرمانی، هنوز هم سه تیم حاضر هستند؟ 

بله. اتقاقات زیادی می‌تواند رخ دهد. کورس قهرمانی تنها بین ما و آرسنال نیست. اتفاقی که برای لیورپول افتاد، دو شکست متوالی، می‌تواند برای ما و آرسنال هم رخ دهد. هیچکس امن نیست. احترام من به لیورپول از همیشه بیشتر شده است. هفته آینده با ناتینگهام فارست بازی داریم، این تیم برای زنده‌ماندن بازی می‌کند. در حال حاضر مهم‌ترین مسئله این است که ما در کورس حضور داریم و بازی‌های زیادی باقی مانده است. فقط می‌توانیم بابت این پیروزی خوشحال باشیم چون از برنامه سختی به اینجا رسیدیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است