Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@20:15:58 GMT

الگوی مصرف از نقاط ضعف کشور است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۵۲۷

الگوی مصرف از نقاط ضعف کشور است

خبرگزاری میزان- وزیر نیرو با بیان اینکه در مسایل اقتصادی نقاط ضعف مهمی داریم که از لحاظ دشمنان پایه مفروضات برای تحریم است، گفت: الگوی مصرف از نقاط ضعف کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، رضا اردکانیان در نشست صبحانه کاری در اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: شرایطی که در  کشور به واسطه تحریم وجود دارد، ضرورت بیشتری ایجاد  برای همکاری ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وزیر نیرو با اشاره به مفروضات دشمنان برای اعمال تحریم‌ها افزود: آنچه که دشمنان را از تحریم و تصمیمات شأن منصرف می‌کند این است که ببینند پایه‌های مفروضات شأن در حال پاشیدن و لرزیدن است.   وی گفت: در مسایل اقتصادی نقاط ضعف مهمی داریم که از لحاظ دشمنان پایه این مفروضات است.   اردکانیان با بیان اینکه الگوی مصرف یکی از این نقاط ضعف کشور است، تصریح کرد: در این باره مقام معظم رهبری نیز در بیانیه اخیر به آن اشاره کردند، تا زمانی که این الگوی مصرف بیمار است خیلی‌ها را وسوسه می‌کند که از این زاویه ما را تحت فشار قرار دهند.   وزیر نیرو تاکید کرد: اصلاح این موضوع نیز با بخشنامه و قانون صورت نمی‌گیرد و مستلزم همکاری همه جانبه است و همه ظرفیت ها‌ی کشور باید در این زمینه بکار گرفته شوند.

وی ادامه داد: بررسی اجمالی که از جلسات دولت و بخش خصوصی طی دو سال گذشته داشتم مشخص شد که برنامه اجرایی بنگاه‌ها و خیرجمع به بحث گذاشته شد.   اردکانیان خاطرنشان کرد: البته سوابقی از این موضوع دریافت نکردم، اما تصور می‌کنم سرفصل آن در مقیاس وسیع با بخش غیردولتی، موضوع مشارکت در اصلاح شیوه‌های مصرف یا دور شدن از بد مصرفی است که گریبانگیر ما است و وزارت نیرو از این موضوع برنامه مدیریت عرضه و تقاضا را با یک سرفصل طرح کرده که به مجلس و ریاست جمهوری ارسال شده است.   وزیر نیرو گفت: مرکز امور آب و انرژی در وزارتخانه تاسیس شد تا شاخه‌های غیرمهم سی علم مجال بیشتری برای حضور در عرصه تصمیم‌سازی پیدا کنند.   خبر در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزیر نیرو آب انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال اعلام شده است
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود