Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بیات سلطانی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از افتتاح دبستان چهار کلاسه ایثار در روستای چهار ده بخش فلارد در شهرستان لردگان خبر داد.

وی افزود: این مدرسه در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، طی ۱۹ ماه ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/خ مدرسه ایثار در شهرستان لردگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آبادی کلواری در شهرستان لردگان و بخش فلارد استان چهارمحال وبختیارئ واقع است. این روستا، مرکز دهستان فلارد است. به‌دنبال بارش شدید باران دو روز گذشته در این منطقه بخش‌هایی از راههای ارتباطی تخریب شده است. شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلمی از مشکلات اهالی این منطقه برای رفت و آمد با خودرو گفت و درخواست رسیدگی مسئولان به این موضوع را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

در بارش سنگین باران روزهای گذشته محل عبور ومرور ماشین درکلواری شهرستان فلارد دچار مشکل شده وبرای عبور مردم مشکلاتی بوجود آمده وهیچگونه رسیدگی نشده است ازمسئولین درخواست رسیدگی داریم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • پذیرش ۴۰۰۰ نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • پذیرش ۴ هزار نفر در ستادهای اسکان فرهنگیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • افتتاح مدرسه در منطقه سیل زده سند حمزه دشتیاری سیستان وبلوچستان
  • افتتاح فضای آموزشی و پرورشی در نقطه صفر مرزی شهرستان دشتیاری
  • افتتاح حسینیه خیرساز در شهرستان مهر
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری