Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم - ايرنا - آيت الله ناصر مکارم شيرازي از مراجع تقليد گفت: تنها راه در برابر دشمنان مقاومت و پايداري است و آيات قرآن به ما نشان مي دهد که بايد روز به روز به لحاظ دفاعي و نظامي آمادگي خود را بالا ببريم و تجهيزات خود را به روز کنيم تا دشمن از حمله به ما بترسد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني آيت الله مکارم شيرازي، وي در ديدار سردار سرلشگر محمد باقري، رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، افزود: به دليل همين اقتدار و توانمندي ماست که دشمنان امروز گزينه نظامي را فراموش کرده اند، متوسل شدن دشمنان به تروريست ها و انجام حرکات مذبوحانه همچون حادثه اخير در سيستان و بلوچستان ذليلانه ترين راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آيت الله مکارم شيرازي با تاکيد بر اين که ما هم بايد قوي شويم و هم اقتدار خود را به رخ دشمنان بکشانيم، بيان داشت: ما دنبال حمله به هيچ کشوري نيستيم، جنگ طلب و توسعه طلب هم نيستيم اما براي حفظ و دفاع از خود اين تجهيزات و بيش از آن را لازم داريم.
اين مرجع تقليد حفظ اقتدار دفاعي و نظامي را داراي منشا قرآني و روايي دانست و دراين باره توصيه هاي مهمي خطاب به مسئولان ستاد کل نيروهاي مسلح ارائه کرد.
وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با محکوم کردن جنايت تروريست ها در سيستان و بلوچستان و ابراز تاسف از شهادت شماري از پاسداران، بر لزوم اتخاذ تدابير لازم به منظور پيشگيري از حوادث احتمالي و نيز کاهش تلفات تاکيد نمود.
عوامل گروهک تروريستي به اصطلاح جيش العدل وابسته به القاعده با اقدام کور تروريستي انتحاري، چهارشنبه هفته گذشته يک دستگاه اتوبوس حامل نيروهاي مرزبان نيروي زميني سپاه پاسداران را منفجر کردند.
در اين حادثه تروريستي که بوسيله يک دستگاه وانت مملو از مواد منفجره در جاده خاش - زاهدان محدوده روستاي چانعلي رخ داد 27 تن از نيروهاي جان برکف سپاه شهيد و 13تن ديگر زخمي شدند.
آيت الله مکارم شيرازي در ادامه بر لزوم اطلاع رساني دستاوردها و فعاليت هاي نيروهاي مسلح تاکيد و بيان کرد: اين خبر رساني باعث مي شود که هم مردم اميدوار شوند و هم حساب کار دست دشمنان بيايد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود درک و شناخت شرايط حساس و خاص کشور را ضروري دانست و گفت: بايد شرايط سخت کشور را توأم با اميدواري دادن به مردم به درستي تبيين کنيم و در عين حال بدانيم که راه برگشتي نداريم.
وي مذاکره با دشمنان را بي فايده توصيف و تصريح کرد: آنها يک روز، هسته اي را بهانه مي کنند، روز ديگر دم از حقوق بشر مي زنند و روزي ديگر نيز موضوع فلسطين و اسرائيل را پيش خواهند کشيد.
اين مرجع تقليد با بيان اين که بايد بدانيم بهانه جويي هاي دشمنان تمامي ندارد، اظهار داشت: تعجب مي کنيم از کساني که در گوشه و کنار از مذاکره دم مي زنند، اما به اين واقعيات توجه ندارند که آنها هر روز موضوع جديدي را بهانه مي کنند و خواسته هايشان نيز تمامي ندارد.
آيت الله مکارم شيرازي در پايان براي موفقيت نيروهاي مسلح کشور در دفاع از امنيت و اقتدار کشور دعا کرد.
7405/ 6133/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان تأکید کرد: عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احسان یاوری، ظهر امروز، در مراسم گرامیداشت روز ارتش در قرارگاه عملیاتی لشکر 84 لرستان، گفت: تجمع امروز مصداق بارز لبیک به ندای آسمانی قرآن است.

او اضافه کرد: خداوند در قرآن فرموده‌ است با قوای نظامی خود را تقویت کنید و به‌وسیلۀ آن به دل دشمنان خدا و دشمنان خود رعب و وحشت بیندازید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ارتش قهرمان از ویژگی‌های مهم مکتبی، مردمی و خادم ملت بودن برخوردار هستند.

یاوری با تأکید به اینکه عملیات وعدۀ صادق جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح و فقط یک سیلی بود، عنوان کرد: این اقدام انتقام نبود و ما اگر بخواهیم انتقام شهدای عزیز را بگیریم استکبار، رژیم صهیونیستی و تمام ایادی آن‌ها را باید نابود کنیم.

او تصریح کرد: اقتدار و توان بی‌نظیر نیروهای مسلح خار چشم دشمنان است و امروز تمام دنیا در برابر قوای نظامی کشور ما به پشتوانۀ مردم غیور اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با بیان اینکه نیروهای مسلح رهروان صیادها، سلیمانی‌ها و دیگر شهیدان کشور هستند، خاطرنشان کرد: رهروان شهدا حماسۀ وعدۀ صادق را خواهند آفرید و دشمنان نمی‌دانند نیروهای مسلح، ارتش مکتبی، سپاه قهرمان، انتظامی مقتدر و بسیج مردمی با امام حسین(ع) عهد بسته‌اند.

یاوری با توضیح اینکه هیچ کشوری از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی این‌گونه این رژیم منحوس را خار نکرده بود، متذکّر شد: در این عملیات قلب تپندۀ نظامی صهیونیست مورد اصابت قرار گرفت.

یاوری با بیان اینکه شیربچه‌های این مرزوبوم بینی صهیونیست را به خاک مالیدند، عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خار چشم دشمنان، پناه و امید مستضعفان عالم‌ و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

انتهای پیام/ 645

 

دیگر خبرها

  • نهایت آمادگی دفاعی از الزامات یک کشور اسلامی است/ سپاه مجموعه ای از جوانان مؤمن و ولایتمدار است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: هزینه‌های سفر حج کاهش یابد
  • عملیات وعده صادق آغاز کاری بزرگ در عرصه دفاعی است
  • توان و قدرت بالای نیروهای مسلح ایران بر همگان عیان شد + فیلم
  • «وعدۀ صادق» جلوۀ کوچکی از اقتدار نیروهای مسلح است
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر