Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@15:31:05 GMT

شب عید پایتخت ۱۲۰ دقیقه‌ای به تلویزیون می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۷۱۴

شب عید پایتخت ۱۲۰ دقیقه‌ای به تلویزیون می‌آید

ساعت24 -الهام غفوری از رسیدن یک ۱۲۰ دقیقه سینمایی با حضور همه عناصر سریال "پایتخت" در شب عید نوروز ۹۸ خبر داد.

مردم «پایتخت» و این نگاه به زندگی و خانواده را در سریال تلویزیونی «پایتخت» دوست داشتند. الهام غفوری گفته بود که هنوز خبری از سریال «پایتخت» نیست؛ علیرضا خمسه هم از ساخت این سریال در سال آینده خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته محسن تنابنده هم چندی پیش به وجود طرحی برای «پایتخت6» و مذاکره برای تلویزیون اشاره کرد.

الهام غفوری از حضور دوباره امسال «پایتخت» در نوروز 98 خبر داد و گفت: حضور امسال ما 100 تا 120 دقیقه و در قالب یک اثر سینمایی در تلویزیون خواهد بود. این کار با حضور همه عناصر پایتخت که روزهای آتی کلید می‌خورد به آنتن شبکه یک سیما می‌رسد.

او در این گفتگو تأکید کرد: نمی‌توانم بگویم فضای آن دوباره در مازندران خواهد بود و چه تغییراتی را مخاطب خواهد دید. اما هم تغییر خواهیم داشت و هم مثلاً احمد مهرانفر که درگیر بازی در سریال «سال‌های دور از خانه» است به این تک قسمت می‌پیوندد. در فضای مجازی نوشته‌اند تله فیلم یا 90 دقیقه؛ درست نیست چون این تک قسمت یا اثر سینمایی «پایتخت» بیش از 90 دقیقه خواهد بود.

غفوری در خصوص جزئیات بیشتر این تک قسمت،‌گفت: فیلمنامه این اثر براساس طرحی از محسن تنابنده توسط خشایار الوند نوشته شده و قرار است طی چند روز آینده جلوی دوربین برود. این اثر سینمایی در شب سال نو مصادف با میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر روی آنتن خواهد رفت.

تهیه‌کننده «پایتخت» با اشاره به اینکه برای ساخت فصل ششم این مجموعه تلویزیونی در حال مذاکره با تلویزیون هستیم تأکید کرد: این تک قسمت هیچ ارتباطی با فصل ششم مجموعه پایتخت ندارد و کاملاً طبق استانداردهای یک اپیزود ویژه، هویتی مستقل دارد. با تلویزیون برای ساخت فصل ششم این مجموعه در حال مذاکره هستیم تا به زودی این اتفاق هم بیفتد که خیلی از مردم در کوی و برزن ما را می‌بینند بسیار علاقه دارند هرچه زودتر شاهد پخش این سریال تلویزیونی در فصل ششم هستند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تلويزيون سریال سریال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفت‌وگوی تلفنی با این هنرمند با سابقه کشورمان از سلامتی کامل او خبر داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند.

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمده است. آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. نخستین تجربه تصویری او، بازی در تله تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» بود که در سال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

همچنین اولین تجربه سینمایی آقاجانی بازی در فیلم سینمایی «جرس» برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که در سال ۵۸ فیلمبرداری و در سال ۶۷ به نمایش درآمد. آقاجانی یکی از بازیگران منتخب‌ حمید سمندریان در تنها ساخته سینمایی‌اش «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی چون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر محمدرضا جعفری جلوه برگزار شد که آقاجانی در آن شرکت کرد و انتخاب شد و بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

از سریال‌هایی که این هنرمند در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسرهای عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد. وی همچنین در فیلم‌های «آب‌نبات چوبی»، «دو عروس»، «میگرن»، «گواهینامه» و «به همین سادگی» نیز بازی کرده است.

کد خبر 6085401 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال