Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:39:09 GMT

ملی پوش تیراندازی سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۲۷۶۰

ملی پوش تیراندازی سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کرد

تهران - ایرنا - «محمدرضا میرشفیعی» ملی پوش کشورمان در جام جهانی پاراتیراندازی امارات، چهارمین سهمیه ایران در این رشته را در بازی های پارالمپیک 2020 توکیو کسب کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، میرشفیعی روز گذشته در فینال ماده P1 تپانچه بادی 10 متر مردان در کلاس SH1 با امتیاز 133٫7 در جایگاه هفتم ایستاد و از کسب مدال بازماند اما با تایید کمیته فنی جام جهانی پاراتیراندازی، وی موفق به کسب سهمیه مستقیم بازی های پارالمپیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با کسب سهمیه میرشفیعی در رقابت های العین، تاکنون پاراتیراندازان کشورمان در بخش تپانچه 4 سهمیه مستقیم حضور در پارالمپیک 2020 توکیو را به دست آورده‌اند.
پیش از این «ساره جوانمردی» سهمیه تپانچه بادی 10 متر بانوان، «سمیرا ارم» و «مهدی زمانی» سهمیه تپانچه خفیف 50 متر را کسب کرده بودند.
امروز (سه شنبه) و در ادامه جام جهانی پاراتیراندازی، ساره جوانمردی، سمیرا ارم و زیور فدایی در ماده P2 تپانچه بادی 10 متر بانوان و رقیه شجاعی در ماده R2 تفنگ بادی 10 متر ایستاده در کلاس SH1 روی خط آتش قرار خواهند گرفت.
جام جهانی پاراتیراندازی سال 2019 روزهای 27 بهمن تا 4 اسفند در شهر العین امارات برگزار می شود.
ورزشی**2052**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سميرا ارم ميرشفيعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان